Cenzúra

Protislovenský denník SME pod vedením ega akéhosi Kostolného údajne cenzuruje odkazy na tento blog. Je to pravdepodobne aj pre tento článok. Na tomto blogu sú aj informácie, ktoré jednoducho NEMÁTE vedieť :-).

Sympatické linky

Kto raz prekukne informačný mor, ktorým sme zavalení, a zistí, ako tento systém pracuje, veľmi rýchlo sa začne orientovať Kto to zatiaľ nedokáže, tomu ponúkam nasledujúce linky. Zoznam nie je vyčerpávajúci, ani zoradený podľa dôležitosti. Je to však dobrý odrazový mostík, ak chcete vedieť, čo sa okolo vás skutočne deje.

Bádateľ
Beo
Háčky a udice
Knihy, ktoré vám otvoria oči
Nadhľad dáva slobodu
Riziká v očkovaní
Rodná cesta
Sloboda v očkovaní
Slobodné médiá
Slobodný vysielač
Slovansko-árijské védy


České zdroje:
ac24
Czech free press
Filmy, ktoré vám otvoria oči
freeglobe
Kanál Igora Chauna
Kanál Zdravá planeta
Leva-net
NWO Opposition
Orgo-Net
Sueneé
vlastní hlavou
wertyzreport
(NAŠE RÁDIO) SLOBODNÝ VYSIELAČ
52,781 zobrazení

Očkovanie: Zmysel či nezmysel?

Priznám sa, že niektoré prezentované fakty mi vyrazili dych. V každom prípade je dobré poznať aj iné podložené názory ako tie, ktoré šíri školská medicína.

Túto pútavú prednášku považujem za povinné počúvanie pre každého, komu záleží na svojom zdraví, prípadne na zdraví svojich detí. Odznela na prvej konferencii AZK – Koalície proti cenzúre v roku 2008 vo švajčiarskom Chure. Prednáška trvá asi 112 minút. Preklad z nemčiny a výroba titulkov ďurino.

Video je uverejnené s láskavým súhlasom Koalície proti cenzúre.

Ďalšie informácie
AEGIS Schweiz (stránka Anity Petekovej, nemecky).
riziká očkovania (slovensky).

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (20 votes cast)
Očkovanie: Zmysel či nezmysel?, 5.0 out of 5 based on 20 ratings

70 komentárov k článku Očkovanie: Zmysel či nezmysel?

  • Jul

    Pani Peteková umožňuje každému jednotlivcovi skrývajúcom sa v dave otvoriť oči a konečne sa pohnúť k vlastnej zodpovednosti! Je to bojovníčka, ktorá musí byť rešpektovaná už len tým, že podáva jasnú objektívnu skutočnosť a argumenty o ktorých sa dá presvedčiť, overiť si ich. Tu už teda neplatia výhovorky na nejakú ideológiu alebo názory jednotlivcov. Na takto podané skutočnosti sa už musí každý odporca bez vytáčok vyjadriť priamo, musí byť k tomu donútený a konkrétne odpovedať. A k tomu tiež podáva jednoduchú radu: pokojne, bez emócií vyžadovať jasnú odpoveď od lekárov i politikov a neustupovať ich sľubom, ale žiadať konkrétne stanovisko a prvé kroky!

    Inak to naozaj nejde, lebo krikľúni a revolucionári stroskotajú vždy na emóciách, ktoré celý problém presmerujú od vecnosti a vyvolajú akurát tak potrebu obrany proti nim samotným. Kiežby sa aj Slováci prebudili a donútili správnym pohľadom na vec poslancov, politikov aj lekárov k väčšiemu uvedomeniu. Potom by sa aj rozhodnutia, týkajúce sa všetkých v krajine, mohli posunúť naozaj k prospešnému cieľu ozdravenia ľudí.

    Ešte snáď jednu poznámku i keď neviem, nakoľko je objektívna: slovenský minister zdravotníctva urobil predsa len jeden zaujímavý krok pri prijímaní vakcín ohľadne prasacej chrípky a žiadal od Francúzov určité záruky prípadných vedľajších účinkov vakcíny. Táto aktivita, nech už sa vysvetľuje akokoľvek dáva predsa len trochu radosti k tomu, že nie sme teľce, ktoré prijímajú čokoľvek, čo sa im do váľova naleje. No kiežby nešlo len o výnimky ale utvoril sa silný prúd chcieť vidieť pravdu o príčine a dôsledkoch plošného očkovania. Lebo tu skutočne nejde o žarty.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.7/5 (3 votes cast)
  • MIL

    Prekvapivo dobrý príspevok k očkovaniu priniesla i relácia “Paľba” v TV Markíza: http://www.youtube.com/watch?v=M2X8mva7VnE& ,hoci inak sa všeobecne v médiách veľa o problematike očkovania nehovorí, čo je veru škoda a vcelku i ťažko pochopiteľné. V spomenutej relácii sa o.i. uvádza, že Fínsko je napr. jednou u krajín, ktoré zrušili povinnosť očkovania a myslím, že sa niečo podobné pripravuje aj u našich českých susedov. Bolo by iste veľmi prospešné vedieť ako je to tiež u iných krajín a taktiež u takých ako je napríklad Japonsko, Čína alebo Arábia.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • V Californii nie je povinne ockavanie tiez. Zijem tu uz 3 roky. Mame syna rok a pol stareho, samozrejme je bez ockovania. Absolutne nema ziadne problemy. A nikdy ani mat nebude. Mam za sebou 12 rokov veganstva a par rokov som pil iba cerstve vytlacene stavy. Od doby zaciatku veganstva som nebol vobec chory ani jedna tabletka ani jedno ockovanie ci horucku. Zrovna tvorim svoju novu stranku o zdravi, kde sa pokusam ludom ukazat cestu zo stada von. Som zaneprazdneny a tak to pojde z tuha. Uvidime jak dlho mi bude trvat dokoncit stranku.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
  • Prepis celej prednášky pani Anity Petek si môžete prečítať na
    http://www.vpl.sk/zc/img/paveda_anita_petek.pdf

    Zaujme najmä pasáž, kde vysvetľuje prečo očkovanie nemôže fungovať:
    “Prof. Enderlein a iní,už vtedy dokázal,že všetky tieto veci…On to urobil takto: V tele, v krvi máme takzvanú prapolievku. Prof. Enderlein to nazval trocha milšie, a z tejto prapolievky ja osobne rozhodujem o chorobe a zdraví. Nie ten vírus,ktorý na mňa prsknete. Rozhodujem o tom ja osobne. Svojou životosprávou,ako žijem, či pijem alkohol,či fajčím, či pravidelne ponocujem do piatej ráno,alebo ja neviem čo.Či jedávam geneticky modifikované svinstvo, dneska je k tomu už kopec príležitostí,Či si robím takéto veci.Veľkú rolu pritom zohrávajú aj moje dispozície a vlohy od mojich predkov.A z toho všetkého…povedzme že teraz zopár nocí ponocujem fajčím, pijem alkohol, z toho u mňa vznikne základná slabosť a v závislosti od toho, kde je moja základná slabosť, na základe toho z tejto prapolievky, z krvi vznikajú vírusy a baktérie.”

    Takže Anite Petek je to jasné. Vírusy a ani baktérie okolo nás neexistujú, vymyslel si ich iba Pasteur. Keďže neexistujú okolo nás tak logicky nemôžu vnikať z vonku do vnútra organizmu a vyvolávať infekčné ochorenia. Vírusy a baktérie vznikajú z prapolievky vo vnútri organizmu. Takže vakcíny, ktoré chránia pred votrelcami zvonku, logicky nemôžu fungovať. A preto logicky funguje homeopatia, ktorá zabraňuje aby vo vnútri organizmu z prapolievky vznikali vírusy a baktérie.

    Anita Petek má teda svoju nespochybniteľnú teóriu infekčných chorôb. Všetko je jasné. Otázka je, že nakoľko až musí byť priemerný človek vzdelaný aby jej zhltol tieto informácie ako háčik aj s navijakom prapolievky.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Roman

      Odkaz nefunguje…

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      • ďurino

        To, čo hľadáš, nájdeš na tejto adrese, MUDr. Lipták reorganizoval svoje stránky, stále však považuje za dôležité šíriť prepis môjho prekladu.

        Ešte doplním, že spomínaný doktorko vycapil linku na reláciu, v ktorej vystupuje aj on a šíri tam také bludy, ako že u nás, keby v štvrtom dni života neboli deti očkované vakcínou proti TBC, prepukne tuberkulóza. No unikum…

        Môžem iba vysloviť obdiv nad pokojným postojom p. Vraniča, otca dieťaťa priamo poškodeného očkovaním, ktorého muselo dvíhať zo stoličky nad tými bludmi… rozhodne treba vidieť :)

        Pri tejto príležitosti by som sa celkom rád opýtal spomínaného doktorka, ako vysvetľuje detské lekárstvo preskakovanie vírusov z jednej nemocničnej izby na druhú (oproti, šikmo oproti, ale nikdy vraj nepreskočí do susednej izby). Som presvedčený, že tie hovadiny má v malíčku… :-)

        VN:F [1.9.22_1171]
        Rating: 4.4/5 (5 votes cast)
  • ďurino

    Ďakujem za Váš príspevok pán doktor, je sympatické, že ste sa podpísal.
    1. Anita netvrdí, že vírusy a baktérie neexistujú.
    2. Homeopatia funguje. Možno ju nevieme “vedecky” vysvetliť, ale funguje. Nie všetky mechanizmy dnes možno vysvetliť vedou. O tom svedčí napr. placebo, príp. nocebo efekt. Funguje.
    3. Prapolievka je pojem, ktorý použila Anita. Ak vám škrípe, skúste si predstaviť pojem “prostredie”, “základ”, alebo nejaký iný.
    4. Vo svojom príspevku uvádzate konštrukcie, ktoré Anita nepovedala.
    5. Anita z môjho pohľadu nezavádza žiadnu teóriu. Kladie otázky, na ktoré medicína nedáva odpoveď. A o tom že tie otázky sú opodstatnené, svedčí už to, že reagujete.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.9/5 (9 votes cast)
  • Milý Ďurino, som rád, že si tak okamžite zareagoval.
    1.Si plný entuziazmu. Aj ja.
    2.Vo svojom príspevku iba uvádzam doslovný prepis toho čo povedala Anita, tak ako to je uvedené vo videu na tejto stránke, takže to nie sú nijaké moje konštrukcie ale doslova jej.
    3.Aby si sa nemohol sťažovať na vytrhávanie z kontextu tak uvádzam preklik, kde je prepísaná jej celá prednáška. Keď si to človek prečíta tak má z toho celého predsa len iný dojem ako keď iba počúva.
    4.To, že homeopatia funguje, to mám vyskúšané. Používam ju vo svojej praxi.
    5.Prapolievka je pekný pojem, rád si ho od Anity požičiavam. Je to už taký môj termín.
    6.Vytýkam Anite iné, totiž to, že tvrdí, že baktérie a vírusy neexistujú v prostredí okolo nás, ale existujú a vznikajú iba v našom vnútri z prapolievky pri oslabení. Ja veľmi dobre rozumiem, čo je to prapolievka, prostredie, ale Anita nepochopila, že baktérie a vírusy sú pôvodcovia ochorení, ktorí existujú mimo človeka v okolitom prostredí a nezávisle od jeho prapolievky.
    7.V Anitinom mudrovaní nachádzam jedinú odpoveď. Ľudia potrebujú vlastnú trpkú skúsenosť aby objavili už objavené.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 2.3/5 (3 votes cast)
    • Tatiana Pukančíková

      Vážený pán Lipták.

      Pani Anita Peteková rozhodne netvrdila, že vírusy a baktérie neexistujú v prostredí mimo nás. Povedala len, že keď prídem do kontaktu s infekciou, nemusí to zákonite znamenať, že ochoriem. Dôležité je, v akom stave je môj organizmus, alebo moja psychika, t. j. či je človek náchylný ochorieť (napríklad v dôsledku prepracovanosti, únavy, nejakého psychického otrasu, nezdravého stravovania, užívania alkoholu, fajčenia atď.). A keď toto človek vie, tak skutočne nie je dôvod prepadnúť strachu pred nepriateľskými mikroorganizmami, ktoré na nás číhajú na každom rohu, alebo pri podaní ruky (napr. s “hadom” – ako prezentuje jedna skutočne neetická reklama, určite viete ktorá).

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  • Milý Ďurino, dokonca som si všimol, že tie titulky, ktoré som ja pracne prepísal si vyrobil Ty. Ďakujem za pomoc a gratulujem.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • ďurino

    K 3. Áno, ja tu prednášku poznám skoro naspamäť, prekladal som ju. Je to uvedené na záver titulkov. Ale nemajte mi to za zlé, prepísať prednášku z odposluchu (resp. vo Vašom prípade opísať z titulkov) a skopírovať texty z titulkového súboru, ktorý som sprístupnil na pôvodnej adrese (pôvodné linky ešte fungujú), to sú dve úplne odlišné veci. Takže ja si skôr myslím, že Ste iba odstránili časové značky z môjho textového súboru. Alebo ste dôsledne opísali aj moje preklepy :) ?

    K 2. a 3. Citácia je jedna vec, Váš komentár druhá. Opakujem, uvádzate konštrukcie, ktoré Anita nepovedala.

    K 6. Tu opäť uvádzate svoje konštrukcie. Naviac… ja nie som lekár. Som prekladateľ. Takže ak chcete niečo odborné niekomu vyčítať, tak Anite, prečo nie, veď ona sa neutajuje. Aj na konferencii na seba uviedla kontakt, kontakt na ňu som uviedol aj ja vo svojich zdrojoch. Napíšte jej: http://www.aegis.ch. Je to milá, reálne existujúca osôbka, ktorá sa previnila iba tým, že má iný názor ako Vy. Určite Vám neublíži. A ak som niekde spravil chybu v preklade, tak sorry, mea culpa.

    K 7. Skúste toto vysvetliť rodičom vitálneho dieťaťa, ktoré ihneď alebo krátko po očkovaní upadne do vážneho chorobného stavu (cukrovka, autizmus…), ktorý tam predtým nebol. Veď tí idú zošalieť od bolesti. A lekári tvrdia že tam nie je príčinná súvislosť. Nevysvetlia však, prečo zdravé dieťa zareagovalo tak ako zareagovalo. Možno keby počúvali to, čo hovorí Anita, možno by stačilo použiť vakcínu bez ortuti a nebolo by sa to stalo. Alebo by stačilo nevakcinovať vôbec. Neviem. Ak ale táto prednáška zachráni aspoň jedno jediné dieťa a rodičov od tejto bolesti, pán Lipták, už mala zmysel. A mne to stojí za to aj napriek Vašim posmeškom. Preto som ju preložil a so súhlasom autorov zverejnil.

    K Vášmu ďalšiemu príspevku. Opäť je ironický, ale čo už. Som rád, že som Vám pomohol. Cením si nesmierne aj všetky ostatné názory, ktoré mi chodia do e-mailu. Sledovanosť Anity je nesmierna, do dnešného dňa je to od leta 2009 asi 47 000 prístupov plus ďalších asi 15 000 prístupov pred prvým zmazaním videa. Na malé Slovensko (a Čechy) je to z môjho pohľadu slušné. Myslím, že vyvolala diskusiu, ktorá sa mi vidí ako opodstatnená, zvlášť teraz vo svetle preukázateľne vymyslenej prasacej, mexickej či chrípkovej epidémie. Prajem Vám pekný večer.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.5/5 (12 votes cast)
  • Albi

    Pred nejakým časom bolo toto video na stiahnutie , neviete kde sa da stiahnuť ??

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Titulky, prepis prekladu pána prekladateľa s prezývkou Ďurino v ucelenej podobe si môžete stiahnuť, vytlačiť, prečítať na
    http://www.vpl.sk/zc/img/paveda_anita_petek.pdf

    Odporúčam. Z písanej verzie lepšie vyplynú fakty a súvislosti posolstva pani Anity Petek

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • MIL

    Dohady o prapolievke a existencii vírusov v okolí treba ponechať tým, ktorí to budú vedieť aj podložiť tak, aby mohli ostatných presvedčiť. Celkovo ide vo filme o iný problém. I Anita predsa na mnohých miestach hovorí v zmysle: “presvedčte sa o tom, čo vám hovorím …”, žiadajte dôkazy.., pýtajte sa, čo vakcíny obsahujú a pod. Ani ja netvrdím, že ju beriem ako všeznalkyňu vo všetkom, nejde tu o idol ani o nič podobné, čo je nutné poznať, sú fakty, ktoré zozbierala.

    Nezastierejme tu podstatu problému! Ide o povinné očkovanie a s tým súvisiace i veľké nebezpečenstvo s ním súvisiace. To, že peniaze ovládli celý farmaceutický priemysel a že tu už v podstate nejde len o to, či je vakcína dostatočne overená alebo nie. Nezáujem kontroly a dôslednosti ponecháva ľuďom z WHO a ich spriazneným organizáciám možnosti experimentovania v celosvetovom rozsahu. Je to moc, ktorá sa vymkla z rúk i samotným vládam. Anita tiež podáva argumenty: čo je pandémia, prečo pandémia, sú tu čísla aj fakty, ktoré sú veľmi varujúce a nesmú byť ponechané nevyriešené. Ide tu tiež o ohromujúcu nevedomosť más, ktorá im nahráva. A nebyť ľudí a tiež takýchto filmov, ktoré vnášajú do sveta nevedomosti pohyb k vlastnej zodpovednosti, verejnosť by naďalej bola slepá, hluchá a slabá.

    Aj vďaka týmto ľuďom sa už vo svete čosi rozbieha. Ak vo faktoch niečo nesedí, je správne o tom povedať, ale nezahmlievať zároveň celý obraz podstatnej veci a odvádzať pozornosť od jasného prúdu

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
  • ďurino

    Hm, nedá mi to, pozrel som si tento odkaz.

    “U nás sa nevyskytujú nejaké… komplikované priebehy reakcie na očkovanie.” tvrdí istý MUDr. Peter Lipták, Pracovná skupina pre humanizáciu ÚVZ SR. Hurá, nemáme sa čoho báť…

    A v druhej časti tejto relácie chlácholivo vyhlasuje:
    “Tá otázka tiomerzalu v súčasnosti je bezpredmetná z hľadiska posudzovania bezpečnosti vakcíny. Tiomerzal nemá nejaké negatívne účinky…”. Hurá, nemáme sa čoho báť…

    MUDr. Peter Kotek zo Slovenskej asociácie farmaceutických spoločností zasa zdôrazňuje: “Všetky vakcíny, ktoré majú dnes (27.7.2010?) deti v povinnom, základnom očkovaní, sú bez obsahu tiomerzalu na Slovensku…” (tak teraz neviem, to vyzerá, ako keby tiomerzal preda len mal nejaké negatívne účinky,ako tvrdí Anita, ale už sa teraz nemusíme báť, už ho vakcíny konečne nepoužívajú.

    Istá Lenka Šramková, Úrad verejného zdravotníctva SR: “Každé dieťa má právo na očkovanie, takže nevidíme v tom problém že sa povinne očkuje.”
    Na otázku moderátorky: “Takže z pohľadu úradu verejného zdravotníctva pri podaní tej vakcíny nič nehrozí” odpovedá: “Nemám sa už viacej k čomu vyjadrovať, povedala som všetko čo bolo potrebné.” (to je klasické ľuptákovské “no comment”, spravte si názor sami, kto je tu neúprimný).

    Takže môžeme pokojne spávať :) . Tie svinstvá vo vakcínach sú úplne neškodné… Kým doteraz som si myslel, že Anita Petek-Dimmer má tak na 95 percent pravdu, teraz sa obávam, že má pravdu vo všetkom, čo tvrdila vo svojej prednáške na AZK.

    Cui bono?

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.7/5 (7 votes cast)
  • Pan doktor Liptak.
    Isty cas sledujem problematiku okolo povinneho ockovania a tak isty cas uz popri tom sledujem aj Vase reakcie ci vystupenia v mediach. Pozrel som si aj vystupenie p. Petek o ockovani. Urobila na mna lepsi dojem nez Vy. Neviem ako to ozaj s ockovanim je, kto ma pravdu a kto nema. Vidim vsak do farmaceutickej masinerie viac nez iny. Vidim do toho ako sa organizuju kongresy pre lekarov, ktore su o wellness pobytoch, lyzovackach s az 2 hodinovym odbornym programom (aby pani lekari mali cas si pochutit na dobrom jedle, fitko, wellness, somelier, vecerny program so skupinou za 3500Eur) “daroch” pre ambulancie (tlaciarne, pocitace, chladnicky a v poslednej dobe aj peniaze), len aby predpisovali lieky danej farmaceutickej spolocnosti. Vsetko to sprostredkuvavaju reprezentanti farmaceutickych firiem a lekari neodmietaju, naopak ziadaju si to. Zdravie pacienta je na vedlajsie kolaji, choroba pacienta je zdroj zisku. Ked organizujeme nejaky kongres pre Vas lekarov, rad si vzdy prehliadnem parkovisko pred hotelom. Ako pani lekari vystupuju z drahych aut (bezny podnikatelia, pracujuci 10 hodin denne by im tie auta isto zavideli) aj so svojimi rodinnymi prislusnikmi, ktorych si samozrejme na odborny seminar bezne lekari beru – nech si uziju, farmaceuticka firma im pobyt zaplati. Nehovoriac o motivacnych programoch pre lekarnikov, kde farmaceuticke firmy robia sutaze, zbieranie bodov a odmenovanie lekarnikov a personalu v lekarni, vecnymi darmi, sperkami, kozmetikou, zajazdami, lyzovacky ale aj peniaze na ruku su bezne. Pracujem v tomto “biznise”. Takze skor verim alternativam inym ako tomu co vzide z farmaceutickej spolocnosti.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (16 votes cast)
  • Pan Liptak, este doplnim, nech si aj ostatni urobia o Vas ale aj ostatnich lekaroch a zdravotnom business systeme svoj nazor: Mna je velmi jasne o co ide pri ockovani a nie-len pri nom. Pracujem vo firme spolupracujucej s farmaceutickymi SK spolocnostami. Ide o peniaze, peniaze a peniaze. Nic ine. Mne stacilo sledovat stretnutie lekarov v Tatrach (Strbske pleso) o Vakcinacii. Staci sa pozriet na poslednu stranu programu (http://www.sea-sk.sk/vk2010.pdf) kto bol sponzorom podujatia:
    Generalny sponzor: 1. GlaxoSmithKlein
    Hlavni sponzori: 2. Sanofi Pasteur, 3. Pfizer
    Dalsi sponzori/vystavovatelia: 4. MSD (Merck, 5. Novartis, 6. Biomedica, 7. Roche, 8. Baxter
    Vsetci hraci vo vakcinacii Vam lekarom platia kongresy a Vy len predpisujete, nutite a obhajujete. Kde je nezavislost? Nikde. Vy uz nie ste lekari, je to hanbou takto Vas nazyvat. Vy ste predavaci, uplacani farmaceutickymi firmami, dealeri farmakomafie…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (14 votes cast)
  • noname

    já bych se chtěl pana doktora Liptáka zeptat, jestli je pravda, že Pasteur začal testovat viry na králíkovi, protože běhá rychleji než pes?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Rajka

    Pracujem v zdravotnictve a predstavte si, ze v nemocniciach uz niesu chori ludia, ale klienti. Tak sa to uci na zdravotnickych skolach. Vsetko je o peniazoch.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (3 votes cast)
  • Jozef

    Rajka > suhlasim s Tebou, je to presne tak. Peniaze su motor, ktory hybe zdravotnictvom. Tam nejde o zdravie pacientov, tam ide o ich choroby. Len chori ludia prinasaju peniaze. Samy farmaceuticke spolocnosti si klientov vyrabaju. Vyvinu liek, ktory nie je liekom, nic nelieci, akurat potlaci priznaky ochorenia. Pacient – klient je spokojny. Liek zabral rychlo a priznaky pominuly. Klient nemusi nic zmenit vo svojom zivote. Ani zivotospravu, ani jedlo ani navyky ci svoju psychiku. Ved ked by opat nieco na klienta prislo, je tu lekar, namocnica, liek…. Ma to vsak maly hacik a ten je v tom, ze farmaceuticka firma vyvinutim lieku sice potlacila symptomy alebo ich oddialila ale za cenu neziaducich ucinkov. Tie neziaduce ucinky chemickeho preparatu su casto vaznejsie ako povodne ochorenie. Niekedy sa konzervacne latky v liekoch okladaju v tele a vyvolavaju v kombinacii s dalsimi latkami nove ochorenia. Casto dochadza k poskodeniam inych organov. Farmaceuticka spolocnost vsak vyvinie dalsi liek, ktory lieci neziaduce ucinky lieku prveho. Klienta tak maju podchyteneho dva-krat a cely medicinsky priemysel – pretoze je to priemysel ako kazdy iny, ma pracu. Je zaujimave, ze aj pocas kryzi, mne zname farmaceuticke slovenske spolocnosti (pre ktore pracujeme) nemali take ekonomicke problemy ako vsetky ine odvetvia. Dokonca skoncili s obratom na urovni 103% roku 2008 a dalsia slovenska farmaceuticka spolocnost prijala dalsich vyse dvadsat regionalnych reprezentantov ktory budu masirovat lekarov a lekarnikov vo svojom pridelenom okruhu. Budu ich placat, davat im dary, zapajat ich do “vyskumu” ktory znamena vyplnit nejake formulare a za to farmaceuticka firma im cez nas posle novy notebook alebo pobyt v Patrii na Strbskom plese. Alebo v pripade horsom, lekar bude predpisovat neovereny liek pacientovi, kedze ho bez jeho vedomia lekar zapojil do “vyskumu”. Za to vsekto patri lekarovi odmena a takto sa podlacanie kamufluje a legalizuje. Ked sa to neda, sposob sa vzdy najde aby aj farmaceuticka spolocnost bola spokojna aj lekar. O pacienta – klienta tam vobec nejde.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.2/5 (5 votes cast)
  • Motýlik

    Som veľmi rada, že sa o takýchto masovo nebezpečných veciach verejne píše a hovorí čoraz viac. Sama sa zaoberám alternatívnou medicínou, lebo farmakoliečbu už roky nemôžem ani cítiť. Bohužiaľ, kvôli farmakomafii som musela dať nedávno zaočkovať moju mladšiu dcérku. Dcérka roky nebola chorá, nemala ani len bežné ochorenia. Po vakcinácii začala trpieť suchým, dlhotrvaúcim kašľom, bola stále slabá a unavená, mala zvýšené teploty, problémy s hrdlom, bolesti končatín atď. Tri mesiace mi trvalo, kým som ju za pomoci alternatívnej liečby z tohto dostala.
    Keď som sa o tom zmienila lekárke, tak sa na mňa dívala veľmi veľmi nedôverčivo a odmietavo. Samozrejme, podľa nej dcérkine zdravotné problémy s vakcináciou nemohli vôbec súvisieť! Ako inak… :(
    K lekárom som nedôverčivá už dávno. Samozrejme česť všetkým čestným a poctivým výnimkám, ktorí svoju prácu berú naozaj ako svoje poslanie a svojim pacientom chcú skutočne pomôcť.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (2 votes cast)
  • Jozef

    Motylik > Samozrejme ze ziaden skorumpovany lekar neda do suvislosti ockovanie a poskodenie dietata. Kazde ockovanie je prijem pre neho ako aj celu zdravotnicku masineriu. Navyse lekari su tlaceny regionalnymi uradmi k tomu aby hlasili neockovanost a zakonom nutia ludi “podrobit sa” ockovaniu = napchat do cloveka, maleho narodeneho cloviecika toxicke latky, konzervanty a tazke kovy. Nehovoriac o povode pestovania kmenov ockovacich latok. Ci uz na rakovinovych nadoroch alebo mrtvych ludskych plodoch. Ale tie svine lekarske sa tvaria ze nic. Oni sa vlastne ani inak tvarit nemozu. Nik z nich si neda namahu problematiku studovat bez klapiek na ociach. Chodia na sypozia, seminare, doplnaju si akoze vzdelanie, ziskavaju kredity za kazdu ucast na takom podujati a tvaria sa, ze maju informacie. Ale tie informacie su len jednostranne masirovanie lekarov – predavacov vakcin farmaceutickymi spolocnostami. Je to ako multi-level marketing ibaze v oblasti zdravia. Ale zaujimave je ze v zahranici ockovanie povinne nie je alebo dokonca zriadili fondy na odskodnenie poskodenych ockovanim. To len u nas sa tvaria vsetci ako by sme mali najlepsie vakciny na svete, ine ako cela europa alebo by nase deti boli odolnejsie ako francuzske? Kravina. Nasi lekari a predajni politici – poslanci schvalia cokolvek ked im nadnarodne mafie nabulikaju do hlav ake je to osozne. Je to hovno a nie osozne. Nech sa pozru vsetci slovaci do ciech. Ti na cele s Klausom maju viac rozumu ako my. Nedali sa nachytat na ockovanie proti prasacej chripke a ani hlavny cesky hygienik sa ockovat nedal. A ked uz dostal prasaciu chripku sam povedal, ze uz sa ockovat neda pretoze telo uz iste protilatky bude mat vytvorene. Takze o com to je? Aby farmaceuticka – chemicka spolocnost predala svoj produkt, ktory je viac skodlivy ako uzitocny a ktoreho vedlajsie ucinky su omnoho hrozivejsie a rizikovejsie ako ochorenie, pred ktorym ma chranit. Cele ockovanie je obycajny podvod na nas ludoch.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.6/5 (5 votes cast)
  • hely

    http://www.cez-okno.net/clanok/virus-a-vakcina-jeden-skutocny-pribeh

    neviem ale v dnesnej dobe je vsetko mozne.. myslim, ze to, co tvrdi Frau Petek, bude nieco pravdy na tom…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (1 vote cast)
  • Zuzka

    MOTYLIK:
    zaujimalo by ma akou alternativou sa ti podarilo vyliecit dieta.

    Ja som si to este necitala ani nepozrela, uz mam normalne strach. Neda mi to ani len spat.
    Vcera som si pozrela tu prednasku 2 nemeckych lekarov, jeden z nich sa tusim vola Dr. Klinghart? o amalganovych plombach, detoxikacii a pod. SOM ZHROZENA. Kam speje tato spolocnost? Je mi z toho zle. Ked som bola tehotna, davala som si doporiadku zuby. Mam taky pocit, ze mi odstranovala amalganovu plombu!!! Ked sa mi narodil syn, bol samozrejme povinne zaockovany, navyse, pretoze ma selest na srdci, bol zaockovany aj proti pneumokokom (tuto vakcinu som si dokonca musela plne hradit sama!). Uz po 2 rokoch sa nam zacali anginy a v skolke sa zacal kolotoc chorob, ktory sme moja generacia nezazili. a to sme chodili aj do jasiel. no dobre. Dalej, moj syn je hyperaktivny v skolke, ma poruseny vyvin reci, uz chodime k logopedom, psychologom, hlada sa disfunkcia, ktorou zrejme trpi. Nevie sa sustredit, malo kedy vydrzi urobit to co sa od neho ziada do konca – resp. u psychologicky nikdy. Je velmi emotivny niekedy taktmer agresivny. Hoci kde sa spytate, z coho to je, nikto ani lekar ani logoped ani psycholog nikto vam nevie odpovedat. dokonca dnes mi foniatricka povedala, ze tych pricin je velmi vela, a podla vypovede matky to viacmenej len na niektoru z nich zvalia. Ako je mozne, ze v dnesnej dobe je deti s takymito problemami tak vela? Ved to predsa musi mat nejakeho spolocneho menovatela. to naozaj nasu odbornu verejnost nezaujima? za co ich vlastne platime z nasich dani? Aby mali na dovolenky? na drahe auta domy? Sama riaditelka skolky mi potvrdila, ze teraz je takychto deti vela, ze to za nasej ery nebolo. Som z toho zufala.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.7/5 (3 votes cast)
  • Jozef

    Ortut, tazke kovy, konzervacne latky a ich kombinacie podavane ockovanim = Autizmus, hyperaktivita, neuroticke poruchy, poskodenia organov, opuchy mozgu, strata reci, alergie, cierny kasel, anafylakticky sok, cukrovka, rakovina …

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (3 votes cast)
  • MIL

    Jozef, tvoje príspevky sú dobré a tiež v poriadku, pokiaľ máš cenné skúsenosti, ale nie je nutné vyjadrovať sa vulgárne v štýle “svine lekárske … a pod.”. Celý problém v medicíne ale aj v lekárnictve spočíva vo veľkej časti v tom, že lekári sú doslova vyškolení na odbornosti a špecializácii školskej medicíny, ktorej sa jednoducho držia ako kliešte. Sú vinní bez pardonu, to áno, ale predovšetkým preto, že vytrvalo odmietajú zaoberať sa faktami, aj keď vidia vážne rozpory, ktoré školská medicína predkladá a k čomu sú často vo verejnom dianí vyzývaní. V ich konaní je vidieť často aj nafúkanosť, ktorá vôbec nie je namieste, nemenej význačná lenivosť a nechuť zaoberať sa niečím, čo sa líši od predkladaného prúdu svetovej vedy. Svoju úlohu tu hrá iste aj nadutosť lekárskych stavov. Ale priznajme aj to, že často aj bláznivá horlivosť neodborných laických nadšencov, ktorí celej veci škodia, keď vrhajú seriózne správy do jedného vreca s bludmi.

    Osvietenie nie je revolúcia, ktorá chce zmiesť zo sveta všetko staré veľkým krikom, osvietenie vyžaduje lásku k veci a múdrosť argumentácie, pretože je určite veľa lekárov a veľa mladých a stále nových a tvorivých schopných ľudí, ktorí hľadajú cesty z balvanu jednostrannosti školskej medicíny. Tam je nádej!

    Tí však, ktorí sú schopní zapredať česť ozajstného pravdivého lekára kvôli takým veciam, o akých píšeš, a ja nepochybujem, že to tak aj je, to sú už úbohí zapredanci, skazení ziskuchtiví škodcovia ľudstva a nijako sa nelíšia od iných stavov v spoločnosti, akurát v lekárskych kruhoch sa to zdá byť “elegantnejšie”. Za to škodlivejšie, lebo verejnosť, mimochodom tiež z veľkej časti lenivá a povrchná, má zvyčajne na eleganciu slabosť a preto jej aj tak často naletí.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  • Jozef

    MIL > OK. Beriem. Ak je niekto nadseny pre zdravie, medicinu, je lekar a je otvoreny poznaniu – vnimaniu svojho poslania, ci profesie v globale ako pohlad na pacienta – cloveka tak ok. Nemusi byt ani homeopat ani ludovy liecitel, moze byt aj bezny lekar v nemocnici a nemusi mat ani sukromnu prax. Takeho beriem. To je v poriadku. Ale takych vela nie je. Vacsina tych, z ktorymi sa ja stretavam pri svojej praci pre farmaceuticke spolocnosti su obycajni biznis-hajzli, ktory nie su nic ine len podnikavci natahujuci ruku za kazdou proviziou vyuzivajuc svoje spolocenske postavenie a doveru pacienta na svoj neskrotny prijem. Beznym podnikatelom sa moze len snivat, mat sa tak ako oni. Tiez to mozu byt vysokoskolsky vzdelani ludia, casto krat, viac vzdelani ako bezny lekar. Ale oni maju problem predavat. Tito lekari predavaju ako po masle. Ziju z tolkych vedlajsich prijmov, cinnosti, garantovania roznych projektov, kde nerobia nic, atp.. Taki predpisuju to, z coho maju najvacsi zisk, ci uz priamy cez poistovne alebo cez nas a farmaceuticku spolocnost. Su to obchodnici fungujuci na provizii. Medzi nimi su aj uznavani profesori a spolocensky zname “kapacity”. Rovnako to funguje aj medzi lekarnikmi. Cest vynimkam. Stalo sa mi ze v jednej lekarni odmietol lekarnik – majitel lekarne motivacny program na predaj volnopredajneho lieku – tlacenie pacientom konkretneho lieku za proviziu na ukor ostatnych troch konkurencnych preparatov, s tym ze on nie je o tom pripravku presvedceny a ze on doporucuje pacientom iny. To sa vsak stalo len v jednej lekarni. Vacsina z 1600 lekarni sa zapojila – zmenila nazor behom pol hodiny, ked si poratali zisky a odmeny za predaj daneho produktu a len mala cast lekarni sa nezapojila, pretoze vacsinou nemohla, kedze islo o sietove lekarne a tie robia marketing centralne. Chcem timto napisat, ze s…. l….. to su. Nemaju nazor, resp. maju. Ziju ako v tradiciach, preberaju casto ustnym podanim informacie, sympoziami a kongresmi marketingove zvasty, ktore firme pripravime a casto priohneme tak ako treba a potom vyrazaju do terenu – svojich ambulancii predpisovat – podavat – predavat a kasirovat body, ci uplatky. Nic si neoveruju, nestutuju a ked ani kvoli tomu aby ziskavali kredity tak len materialy pripravene odbornou spolocnostou, kde su casto ti isti, ktori pred par rokmi ryzovali na mesnom piesku ale ked pocitili moznost a pochopili ako sa da zarobit viac za menej prace stali sa uradnikmi. Veducimi projektov, garantami alebo su v statnej sprave v odboroe zdravotnictva a tvoria zakony alebo dohliadaju nad ich uplatnovanim. Napriklad taki stoja za zakonmi o povinnom podrobeni sa ockovniam ale pritom sami maju podiely v spolocnostiach vyrabajucich vakciny. Taki nutia rodicov aby zo svojich zdravych deti (z ktorych farmceuticka mafia nema prijem) ockovanim jednak zarobila firma a jednak sa stali deti chore, s ekzemami, cukrovkami, poruchami reci, vyvoja, hyperaktivity, autizmu, obrny, znizenym intelektom, agresivitou a podobne… Aby im rovnaka spolocnost mohla aj nadalej cely ich dalsi zivot podavat – predavat dalsi “liek” s dalsimi vedlajsimi ucinkami.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • ďurino

      Jozef, MIL má pravdu, ide to aj bez vulgarizmov. Skúsme ostať pri tom, inak také príspevky budem mazať.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Jozef

    Durino, kludne ich maz. Neviem ako by si ich nazyval Ty alebo MIL, keby ste sa s nimi stretavali, keby ste spoznali zvnutra ako to fici, o co tam ide a aki su, nehovoriac o tom ak by Vam po ockovani ostalo postihnute dieta. Skus povedat mamicke dvoch deti (p. Klimkova) aby nebola vulgarna, ked jej deti dostali cukrovku z ockovania (podobne ako stovky inych) ale cela masineria sa tvari ze nic. Nedostanu ani odskodne ani ziadnu pomoc. Nezmeni sa nic na tomto systeme a lekarikovia dalej pichaju ockovacie latky dalsim detom. A vies preco ich nazyvam svinami? Pretoze za to zobral kazdy jeden v tom systeme peniaze, ani jeden nic neurobil zadarmo ale ked som s nimi a niektorych sa pytam ze co a ako ockovanie, tak polovica je uplne mimo, nema ziadne vedomosti, zije len s informacii ktore dostava a bezhranicne preto veri ockovaniu ale tretina z tych mnou opytanych (aj na poslednom kongrese, ked sme tak sedeli) povedala, ze svoje deti nedali ockovat a ani oni samy ockovany nie su. Ze ci som pokusny kralik aby som sa ockovat dal. Nahodil som temu ockovania proti prasacej chripke, ze co a ako, ze ci sa mam dat a tak…. no a potom, ze ako je to z detskym ockovanim.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    • ďurino

      Jozef, môžeš mať stokrát pravdu, ale tým že im budeš nadávať, nič nevyriešiš, akurát si vyslúžiš posmech. Myslím si, že problém nie je v ľuďoch, problém je v systéme. Kým tento systém toleruje korupciu, prienik BigFarmy do kontrolných inštitúcií, nejasne formulované príbalové letáky, úplatkárstvo metódami, ktoré uvádzaš (kongresy, darčeky, školenia, provízie), pokiaľ tu budeme mať politikov a odborníkov, ktorí nie sú trestne zodpovední za svoje rozhodnutia, pokiaľ o tom či ťa vôbec ošetria rozhodujú poisťovne, ktorým ide len a len o zisk a nejaká zdravá generácia je im ukradnutá, tak tí ľudia v bielom po štúdiu len nasadnú do vlaku, veľmi rýchlo sa v ňom zorientujú a začnú ho využívať vo svoj prospech.

      Osveta je napríklad jeden zo spôsobov na to, aby ľudia brali zodpovednosť za svoje zdravie do svojich rúk, zvlášť keď sa preukázateľne ukáže, že média a organizácie klamú. A zároveň si myslím, že treba spraviť všetko preto, aby sa vybudovali zdravé kontrolné mechanizmy, do ktorých kartely nepreniknú. A ak preniknú, tak im jednoducho treba zobrať licenciu a zakázať akúkoľvek ďalšiu činnosť. Jednotlivcom i organizáciám.

      Myslím si že Anita a mnoho ďalších položili pevné základy v informovanosti, jednoducho treba ich tehličky dopĺňať ďalšími. Všetky veľké veci sa skladajú z množstva drobných tehličiek…

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • hely

    hmmm… ja mam 2 rocnu dcerku a “mala” by som ju teraz dat preockovat. u nas vo Svajciarsku detstke ockovanie nie je povinne a po tomto Anitinom videu som sa velmi dlho hrabala v internete na slovenskych a zahranicnych strankach. nasla som toho viac nez dost. jedna velmi zaujimava stranka, ak by niekto mal zaujem, tiez o ockovani, zdravi a veci s tym suvisiacich..(http://www.gesundheitlicheaufklaerung.de/)
    nakoniec som sa rozhodla, nedat ju preockovat. mam viac strach z ockovania, vlastne z tych vedlajsich ucinkov ako z tych detstkych chorob. a mam aj susedu “dr. biochemie” a ta ma presviedca stale o opaku. vraj sa nemam coho obavat, vsetko je bezpecne… ale nerozumiem preco si vzdy ludia s diplomom myslia, ze vedia vzdy vsetko lepsie??

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • Jozef

    Treba este vediet nieco aj o povode vakcin. Na com sa vlastne ockovacie kultury pestuju. Mozno by ste cakali, ze su to nejake skumavky alebo petriho misky ale v tom pripade by ste sa mylili. Vela vakcin pestuju na MRC5 (najdite si to na Nobelplus.sk pri danej vakcine. A viete co znie za tymi sofisitkovanymi nazvami? Napriklad viete co su “humanne diploidne bunky MRC5″? http://www.viromed.com/services/product/mrc5.htm – plucne tkanivo z potrateného 14 tyzdnoveho muzskeho plodu… Alebo “ludsky diploidný plucny fibroblast WI-38″? http://www.viromed.com/services/product/wi38.htm – plucne tkanivo z potrateneho 3-mes. zenského plodu. Dalej sa pouzivaju aj kuracie embrya a ine nechutnosti. Podotykam ze vsetky uvedene “bunky” z ludskych deticiek/plodov (oni to pouzivaju ako hmotu-tovar na ktorom sa da nieco dopestovat a zarobit) sa pouzivaju vo vakcinach bezne na slovensku pouzivanych. Myslim, ze to aj Anita v prednaske uvadzala. Ale mozem sem dat aj nejake linky z nobelplus:
    HAVRIX http://www.nobelplus.sk/web/humanne-lieky/spc/havrix-720-junior-monodose-spc-9834.html pre deti.
    AVAXIM 160 http://www.nobelplus.sk/web/humanne-lieky/pil/avaxim-160-pil-182.html
    VAQUTA 50U http://www.nobelplus.sk/web/humanne-lieky/pil/vaqta-50-u-pil-28161.html
    M-M-R II http://www.nobelplus.sk/web/humanne-lieky/spc/m-m-r-ii-davka-0-7-ml-solv-spc-14602.html
    M-M-RVAXPRO http://www.nobelplus.sk/web/humanne-lieky/spc/m-m-rvaxpro-spc-14614.html
    M-M-RVAXPRO http://www.nobelplus.sk/web/humanne-lieky/spc/m-m-rvaxpro-spc-14614.html
    Niektore z uvedenych informacii vsak pribalove letaky, ktore lekari rodicom ani nedavaju (len ked sa rodic dozaduje – cest vynimkam, lekarom ktori davaju pribalovy letak rodicovi ale PO ockovani) a uz vobec neinformuju ani o moznych rizikach, tieto informacie uz neobsahuju. Aby snad rodicia neprisli na to co ich detom do telicok pichaju a aky to ma povod. nehovoriac uz o tom ze to ockovanie vlastne vobec nefunguje tak ako sa nam to snazia nahovorit.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • hely

    durino, na stranke http://www.gesundheitlicheaufklaerung.de/dr-med-dietrich-klinghardt-hormone-schwermetalle-matrix

    su tiez zaujimave videa, mohol by si sa na to pozret a nieco prelozit. Aj dr. med. Klinghard tam ma prednasku z dec. 2009.. myslim, ze je to nieco podobne ako ta na tvojej stranke. pozri sa na to, mozno tu nieco najdes co by ludi este zaujimalo… :o )

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • ďurino

      hely,
      asi Ťa sklamem, ale nijako sa neponáhľam do ďalšieho prekladu. Potrebujem si oddýchnuť. Titulkovanie z odposluchu je časovo náročné, robím to vo voľnom čase, a asi mi dáš za pravdu, že voľného času dnes nikto nemá veľa. Asi by bolo jednoduchšie spraviť stručný obsah filmu, hodiť to na papier a zavesiť. To však zďaleka nemá tú silu, ako audiovizuálny prejav. Myslím si, že ten je oveľa účinnejší na preniknutie do ľudí. Je však náročnejší na úsilie a čas.

      Viem že existujú tisíce zaujímavých videí, ktoré by stálo za to vidieť už len preto, že sa nás bytostne všetkých dotýkajú. Sú to veci okolo zdravia, životného prostredia, potravín… Veci, ktoré ubližujú nám a našim deťom. O tých by mali písať médiá, tie nám však podsúvajú hlúposti, zábavky, aby sme si pekne každý deň ukájali svoje pudy, kupovali a hlavne moc nerozmýšľali.

      Ďakujem za tvoj tip. A na dôvažok Ti ja odporúčam jeden film, Aerosol Crimes, a tu je v nemeckom znení – je to tu rozsekané na 10 častí. V slovenčine zatiaľ nie je. To bol môj horúci favorit na preklad. Potom som uprednostnil prednášku Dr. Klinghardta. Ale aj Aerosol Crimes sa týka nás všetkých, ani naša obloha už nebýva modrá… Pekne to vyjadril tím prekladateľov nemeckého znenia, že ten dopad toho filmu je tak hrozivý, že cítili, že to musia preložiť pre tých svojich.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
      • Katka Fields

        Dobry den,
        chtela bych se Vas zeptat, zdali nekdo z Vas nekde neobjevil preklad tehle prednasky do AJ prosim?? Moc rada, aby si ho precetl mu muz – resime aktualni ockovani naseho syna. Diky za informace …a za vsechno. Katka

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • nature

    Srdecne zdravim,

    v prvom rade patri velka vdaka Durinovi za preklad Anity, je to zasluzna robota. A dalej vsetkym za vecne a krasne prispevky, este raz vdaka.
    Co sa vulgarizmov tyka, v podsate suhlasim, ze by sa nemali pouzivat, avsak sme len ludia a k tomu rozni a pokial na tejto Zemi budu existovat aj taki sliziaci a obmedzenci ako Liptak a spol.,treba im aspon obcas pripomenut, kto naozaj su. Niekto je kludny – povie to mierne, iny je vznetlivejsi, povie to priamo. Tu by som sa preto trochu zastal Jozefa a jeho prave pomenovanie dotknutych ludi. Aj ked na druhej strane – chudence svine, ved to su nevinne zvierata…
    A Liptakovi este jeden odkaz – rychlo odist z “mediciny” do masopriemyslu, tam najde skutocne uplatnenie a bude stastny…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • hely

    @Katka Fields: mozem sa spytat aky stary je tvoj syn? mohla by som ti nieco poslat ale iba v nemcine ak by si chcela…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • hely

    http://detskechoroby.rodinka.sk/index.php?id=liberalizacia-ockovania
    no konecne sa ludia preberaju na SK… :)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • ada

    Pozrela som si celú tú prednášku od Anity Petek a som o to viac zhrozená, lebo mám 15-ročnú imobilnú dcérku, po očkovaní sa jej stav stále zhoršil, začala sa extrémne vypínať a mať záchvaty plaču, ale odôvodnením bola jej diagnóza DMO, hoci viem, že pravda je v tom očkovaní. Taktiež tie isté stavy nastali po narkózach.
    Zaujíma ma len jedno- čo nastane, ak odmietnem dať svoje dieťa zaočkovať. Za odpoveď ďakujem.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Roman

    Priatelia

    som nesmierne rad, ze sa tu vytvorila diskusia takehoto rangu, a specialne sa chcem podakovat p. Liptakovi a jeho neskutocnym bludom, ktorymi tu krmi ludi, avsak zaroven vsetkym, ktori sa do neho obuli!
    Mojim cielom nie je narazit na Vase ego p.Liptak, avsak, ci uz ste Mudr, alebo CsC, je potrebne sa na otazku vakcinacie pozerat z uplne ineho uhla, hlavne doktori to velmi dobre poznaju. Je mnoho, skutocne mnoho z Vasich kolegov, Mudr, Csc, atd, ktori rezolutne odmietaju vakcinacie! Posolstvo vakcin v ramci neustaleho znizovania poctu ludi sveta je jasne. Ak mate pocit, ze to nie je pravda, ste ako pstrosy, ktory pre nebezpecenstvom radsej daju hlavu po zem tvariac sa ze ich sa to nebezpecentsvo netyka:( stovky odbornych studii vo svete (mnohi z vedcov a doktorov malo mozno 3x viac titulov ako Vy p. Liptak) potvrdili, aka je skutocna pravda hovoriac o tretej generacii vakcinacie obyvatelstva, a o vsetkych nespocetnych vedlasich ucinkov s tym suvisiacich! Ja pevne verim, ze Vy osobne streknete Vasmu stvordnovemu dietatu vlastnymi rukami Hexavakcinu (6 v jednom) s dobrym pocitom odvedenej prace, ked uz tak krvopotne prezentujete pozitivnu osvetu vakcinacie obyvatelstva. Potom by ma skutocne zaujimal Vas “fundovany” nazor, preco v niektorych krajinach Europy (Svedsko), alebo v Japonsku absolutne zakazali niektore druhy vakcin po jasnych negativnych odozvach v telach ludi? Napr TBC..ta ista vakcina, ktora je u nas absolutne bezna, je v niektorych krajinach priam zakazana!
    Koniec koncov, pokial ludia ako Liptak a dalsi CsC nepochopia nadnarodnu politiku, celosvetove smerovanie a ciel “vyssej moci”, budu navzdy operovat svojimi hladeniami bolavych duší ich pacientov…a mozno prave zamerne vedia co vravia..
    co poviete napriklad na vyjadrenie p. Billa Gatesa? Mate p. Liptak hadam viac informacii ako tento mecenas priamo podporujuci tieto aktivity v praxi?? Bez hanby a pred obecenstvom!!!
    http://www.chelemendik.sk/Vakciny_maju_znizit_populaciu__508585266.html

    Ludí, ako p. Petek by malo byt skutocne viac, no bohuzial, tento najvacsi podvod farmapriemyslu v dejinach ludstva je silnejsi, ako bezny clovek, udupu Vas, zdiskriminuju! Netreba sa vsak bat!
    Zasielam Vam nadhernu, avsak prilis drsnu, a faktami nabitu studiu nemeckej autorky Reginy Nowack, kde najdete taktiez obrovske mnozstvo faktov, ak chcete pochopit, preco sa to deje! V nemecku to vyslo ako kniha..
    http://www.auria.sk/blog/wp-content/uploads/korrupte_medizin_und_kollaborierende_behoerden.pdf

    Durino, myslim, ze je to tvoja praca ten preklad, neviem, ci sa to tu uz niekde spominalo tato studia, ale zo srdca ti chcem podakovat a podporit ta v tvojich dalsich aktivitach a krokoch!!!muchas gracias! :)

    Vieme, ze je lahsie nepozriet si to, nevenovat tomu cas, sladka nevedomost nuti cloveka nepremyslat, a ist svojou vyslapanou cestickou dalej. Skuste vsak argumentovat p.Liptak ich absolutnu odbornost s faktami ktore ponukaju svojim posluchacom, divakom a citatelom..p.Nowack v horeuvedenej studii citovala a brala podporu zo 167 zdrojov po celom svete!!!

    Uz sa mi nechce o tom viac pisat… Za zmienku stoji uz len jedna vec. Ziadna komercna televizia v zivote nechcela odvysielat co i len jednu jedinu prednasku z jej dielne! coho sa boja? ……
    Mamicky, mam pre Vas tip na novy a nadherny roman slovenskej spisovatelky ktory vysiel tento rok(2010)! komu nie je svoje dieta lahostajne, mal by si to precitat!
    http://www.martinus.sk/?uItem=80679

    S prianim krasneho vecera
    r.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • Roman

    Dakujem Duri

    ja som o tych veciach dlhodobo vedel a viem, avsak nenasiel som takto ucelene medicinske studie, resp. dokumenty v slovencine, a o to viac ma to potesilo..len si davaj pozor, aby ti pri najblizsej navsteve lekara nepredpisali REALOZAP :) ))) myslim, ze sme na to horuci adepti :) ))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • Peterko

    Priatelia zivota, myslim, ze ludstvo zacina pouzivat mozok viac na svoju ochranu ako na sebaznicenie a to je prvy krok k stavu nazyvanemu – Buducnost.
    Tema tejto diskusie podla mna nie je ockovat ci neockovat, ale nechat sa klamat alebo zodpovedne zit?
    Akym sposobom dokazeme spojit sily proti globalnej mafii v bielych plastoch?
    Video hovori jasnou recou – mame PROBLEM !!!
    Len posetily blazon moze pisat o lekaroch ako o dobrakoch dodrzujucich prisahu ktoru dali!
    Mizive percento lekarov na slovensku pracuje srdcom pre nase zdravie, ostatok su iba bankari v bielom.
    Viete preco su lieky tak drahe – jeden z dovodov je, ze lekarne si od distributora dokazu objednat nie jednu krabicku lieku, ale iba 1/3 z balenia v krabicke a s takymto obsahom beha rozvoz po mestach Slovenska.
    Doktori dostavaju od distributorov zajazdy za predpisovanie liekov, do lekarni sa vozia motocykle ako bonus za predaj atd…
    Nevedeli ste o tom? Uz viete!!!
    A tato nenazrana spolocnost zralokov bez chrbtovej kosti nam trovi nase bezbranne deti a likviduje buducnost celych generacii.
    V Pezinku za socializmu stacila 1!!! lekaren na cca 20 000 ludi, dnes je ich ak sa nemylim cca 17!!! a vsetky veselo prosperuju no Pezinok ma takmer rovnake mnozstvo obyvatelov ako pred 20 rokmi.
    Je to normalne?
    Vsimnite si s kolkymi liekmi odchadzaju mlade mamicky z lekarni – ved to su cele igelitky bordelu!!!!
    Spamatajme sa pokial sa da este nieco robit.
    Kdesi som cital, ze v starej Cine lekarovi ludia platili iba ked boli zdravi /co sa da aj logicky pochopit vzhladom na schopnost zarobit peniaze/, pokial mal lekar prilis vela chorych pacientov – trel biedu.
    Doktor, nedoktor – ked nevies liecit chod chovat svine, budes aspon uzitocny.
    V nasom naruby otocenom svete platime lekarom za to, ze sme chori, cim mame vacsie problemy, tym sme lepsi pacienti a hoci stracame velku cast prijmu musime este zaplatit suflikantovi, ktoremu je lepsie nam nepomoct k vylieceniu!
    “Dobra vakcina ” je zakladom na roky prace pre mnoho tzv. odbornikov v bielych plastoch, ktori podla statistik iba hadaju akou chorobou asi prave trpite.
    Nezabral vam tento liek? – no problem, dame iny!!! – ved to stoji iba par centov na recept.

    Na zaver podotykam, ze nie som proti medicine a liekom i ked radsej uprednostnim naturalne riesenie, ale som zasadne proti High society primitivom, ktori oblbuju masy.

    PS: Kazdy system ma svoje chyby, preto ho nezaskodi cas od casu vymenit.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
    • jano

      Napísal si to ako logicky rozmýšľajúci človek, páči sa mi tvoj príspevok, stotožňujem sa s ním, ale väčšina nevie tak uvažovať o očkovacích látkach (má mýlne vedomosti alebo žiadne).Taký problém s lekárňami je naozaj na celom Slovensku, chcel by som porovnať štatistiky o množstve lekární s pred 89 a teraz 2010 (nemá niekto prístup k takýmto informáciám?), boli by sme asi zhrozený koľko pribudlo lekární na Slovensku.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Leopold Martinka

    Lekári za nás dostávajú platby od ZP už len za to, že nás majú v databáze. Bohužiaľ.
    Tiež sa radšej liečim prírodnými prostriedkami, než aby som hltal tie chemické jedy. A občas si dám FPH – fyziologicky prospešnú hladovku (3 dni v pohode), už som vyskúšal i sedemdňovú, kedy pijem len čistú vodu. Krásne to prečistí organizmus.
    Očkovanie? Ďakujem, neprosím.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • Ak chcete podporiť slobodnú voľbu v očkovaní, podpíšte, prosím Petíciu za slobodnú voľbu v očkovaní:
    http://www.sloboda-v-ockovani.sk/peticia/

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • filip

    Pri “odborníkoch” typu mudr Peter Lipták stačí pozrieť kým sú platení a je jasné, prečo tak vehementne a úboho bránia tento špinavý biznis svojich chlebodárcov. To ,čo robil Mengele na niekoľkých jedincoch počas vojny ,oni robia celoplošne. Silný hráči v pozadí sa netaja tým ,že ide o zníženie populácie , (Bill Gates -prednáška TED) no kým budú dôverčivý ovčania zomierať ,ešte na ich chorobách zarobia. Ak si dáte do google.sk Rakovina je obrovský biznis – dostanete článok na chelemendíkovi odkrývajúci celé pozadie tohto svinstva aj s tými ,čo za ním stoja.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • maxima03

    Mna by zaujimalo, ci pan Jozef dobre spava? Co tak vyjst z ulity a uverejnit vsetky info o ktorych pise tu?!

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • lentak

    Nuž čo dodať, priznám sa, že tomu som sa aj ja zo zvedavosti venoval asi desať rokov a zhruba pred dvoma rokmi som túto problematiku ukončil s podobným zistením. OČKOVANIE JE OZAJ PODVOD a priznám sa, že ani ten čas neľutujem, je dobre vedieť pravdu, som zo sebou tak spokojnejší, odporúčam každému sa tomu trochu povenovať.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • Albrecht

    Co poviete na tuto diskusiu? (zvrhlo sa to ockovanie)
    http://www.zdravie.sk/sz/510/t1423627/p1/homeopatia-a-deti.html

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • R_M

    Pekná prednáška, na môj vkus trochu precitlivelá, ale musí byť asi taká aby oslovila masy. Hlavne som si uvedomil ako sa dajú štúdie zmanipulovať. Ale nie so všetkým sa dalo súhlasiť. Keď hovorila všeobecne o vírusoch tak v mnohých prípadoch vírus HIV do toho nezapadal (telo sa mu nedokáže brániť na základe zdravotného stavu).

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Jana

      Mňa nezaujíma vírus HIV-to nech si riešia teploši-to nieje v súlade s prírodou a možu si zato sami. Bohužiaľ-ale je to tak!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Nia

      Proti HIV vírusu sa v mnohých prípadoch telo nedokáže brániť(ale sú aj výnimky) – informácia z médií, ktoré veľmi ľahko informujú o týchto veciach, pretože takéto nepravdivé informácie sa rýchlo šíria.
      Je to zmutovaný vírus vytvorený špeciálne v laboratóriu, ktorým boli následne očkovaní ľudia v Afrike(myslím, že asi 500 000 ľudí).
      Preto sa tak rýchlo šíri po celom svete, navyše povery v Afrike mu doslova akoby budujú cestu k ďalším potenciálnym pacientom.
      Preto sa dá v “školskej medicíne” dočítať, že vznikol v Afrike.
      Ako píše nedoktor – HIV vírusom sa vôbec nedá nakaziť. HIV vírus je súčasť ľudského genómu. V krvi je za určitých podmienok.
      To áno, ale ak sa dostane do organizmu jeho zmutovaná verzia, je to “prúser”.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Jana

    Dobrý deň,mala by som záujem o to CD s touto prednáškou-je vobec ešte v ponuke. Som tiež proti očkovaniu. Pátrať po informáciach som začala,odkedy nš synček dostal ťažký ekzém. Som rada že som sa dopátrala k pravde,ktorú mi tak dlho doktori zamietali. Nakoniec som po výmene názorov s našim (našťastie už bývalým) detským doktorom bola pre zdravie mojich deti nútena od neho odísť.Neľutujem !!! A ďakujem Bohu-že vtedy keď som to spravila,mala moja 5r. dcerka dostať preockovanie,ja som nesuhlasila a on ma nechcel z ambulancie pustiť,kým som nesúhlasila. Naštastie mala červené hrdlo-choré deti sa predsa nesmú očkovať a mne to nesmierne nahralo do karát. Po pozretí tejto prednášky sa už teraz ničoho a nikoho nebojím! Robíme to predsa pre naše deti! Už sa to malo vedieť dávno! Pozdravujem všetkých ľudí dobrej vole

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • hm...

    R_M nesúhlasím. Je dokázané, že HIV vírusom sa nemusíš nakaziť. Aj v tomto prípade zohráva veľkú úlohu imunitný systém. Sú o tom dôkazy.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • nedoktor

      HIV vírusom sa vôbec nedá nakaziť. HIV vírus je súčasť ľudského genómu. V krvi je za určitých podmienok.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • El Guru

    …sposob akym prezentuje ten takzvany MUDr (Liptak) domnelu oponenturu je obyčajné “nalepkovanie” – napr.”bludy pani Petek” a nasledne oznacovanie vsetkych co si ju vypoculi a nad tym rozmyslaju za psychiatricke pripady. To je technologia znama uz z presadzovania vselijakych záujmov na spôsob zhovadenia protivnika(oponenta), vtedy ked chybaju argumenty. Vlastne dotyčný len potvrdil čo pani Petek hovorila – ze o tom co sa v tejto sfere robí vacsina lekarov nevie ani prd – papagajuju to co sa nabiflili v skole – u nich je to otazka viery (preto maju diplom) , nepotrebuju mozog- oni nad tym nerozmyšlaju, veria tomu podobne ako ze pochadzaju z opice a presne tak sa aj správajú. “Anit Petekovych” je malo ako safranu a aj tie nam predcasne odchadzaju, no “liptakovcov” tu mame ako much na hnoji – tak nam Boh pomahaj, aby sme to v zdravi prežili.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
  • svetlolej

    Ahojte, děkuji za nezávislý web:-)
    Osobně trvám na tom, že ČEHOKOLIV

    Pokud mají čtenáři zájem, mrkněte

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • svetlolej

      tk znovu a lépe :-)
      osobně trvám na tom že ČEHOKOLIV se dotkl “ROZUM”, tj myšleno ta logická část mozku ( snad vysvětleno dostatečně) = to stojí za prd ( “prd”=snaha o slušnost)! :-) )))
      Vychováváme krásné zdravé dítě, neočkované, dělá nám radost každý den :-)

      Víte, ať si píší doktoři co chcou, oni se teď brání zuby nehty a TO PROTO, že jim v podstatě jde o krk..:-))) Skoro všichni nic jiného než psát pilulky neumí/umět nechtějí! …vždyt pokud se v životě pak už dále nevzdělávali (což mam ozkoušeno) a “umí” :-) jen to “své řemeslo” či jak to říct… tk lze říci, že v podstatě jejich éra BRZY KONČÍ :-) děkuji .
      Lidé již začínají prohlížet jejich triky..triky farmacie..triky mnoha lekařů co se tak rádi nechávají platit farmaceuty.. :-) ))

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (2 votes cast)

Odpovedať

 

 

 

Použiť môžete tieto HTML tagy

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


2 + = 8