Cenzúra

Protislovenský denník SME cenzuruje odkazy na tento blog. Je to pravdepodobne aj pre tento článok. Na tomto blogu sú informácie, ktoré podľa neho nemáte vedieť :-).

Sympatické linky

Kto raz prekukne informačný mor, ktorým sme zavalení, a zistí, ako tento systém pracuje, veľmi rýchlo sa začne orientovať Kto to zatiaľ nedokáže, tomu ponúkam nasledujúce linky. Zoznam nie je vyčerpávajúci, ani zoradený podľa dôležitosti. Je to však dobrý odrazový mostík, ak chcete vedieť, čo sa okolo vás skutočne deje.

Bádateľ
Beo
Háčky a udice
Hlavné správy
Infovojna
Knihy, ktoré vám otvoria oči
Nadhľad dáva slobodu
Necenzurované stránky VP
Riziká v očkovaní
Rodná cesta
Sloboda v očkovaní
Slobodné médiá
Slobodný vysielač
Slovansko-árijské védy
Za slobodnú a spravodlivú spoločnosť


České zdroje:
ac24
AEnews
Czech free press
Filmy, ktoré vám otvoria oči
freeglobe
Kanál Igor Chaun
Kanál Irena Areni
Leva-net
NWO Opposition
Orgo-Net
Prvopodstata
SputnikNews
Sueneé
Svobodné noviny
vlastní hlavou
wertyzreport

Megarituál 9/11

Ak nepatríte k stádu, ktoré zožralo rozprávku o Usamovi a jeho 40, pardon 19 zbojníkoch, tak gratulujem. Nie je jednoduché zachovať si zdravú hlavu pod tlakom médií, ktoré nás otvorene i skryte programujú. A šokujúcimi zábermi dopravných lietadiel, ako narážajú do hrdých veží WTC, nás programovali skutočne dlho. Zanovito tvrdili, že to spravilo zopár Arabov. Rozšírili do celého sveta obraz o moslimoch ako o nenávistných fanatikoch, ktorí chcú zničiť krehkú západnú demokraciu.

Robert Stein na svojej prednáške na Kongrese pre hraničné vedy 2010 vynikajúco zhrnul skoro všetky sporné miesta udalostí z 9. septembra 2001. Uvádza viaceré súvislosti, ktoré boli celý čas na dlani, a predsa si ich nikto nevšimol. Pretože odvrátili našu pozornosť. A pritom sme to mali všetko rovno pred nosom.

Máte čas asi jeden a pol hodiny? Chcete aspoň trochu pochopiť, čo sa okolo vás deje? Chcete vidieť, čoho sú schopní americkí jastrabi v úzadí? Akú cenu má pre nich ľudský život? Tak si sadnite, pripútajte sa, a pozrite si video nižšie. Zídu sa aj vrecká na vracanie. Pretože niektoré veci sú silná káva. Ako mnoho z toho, čo sa deje pred našim zrakom.

Nebude od veci, ak sa naučíme, že médiá nie sú nezávislé. Je to niekoho hračka, ktorá slúži na naše programovanie. Za nemalé peniaze. Urobíme pre svoje duševné zdravie veľmi veľa, ak sa prestaneme nechať ovplyvňovať týmito takzvanými mienkotvornými (skoro všetko sionistickými) médiami.

Pisálkovia z týchto médií nás dobrácky a s úsmevom budú presviedčať, že nemáme veriť konšpiračným teóriám, a akciu 9/11 budú hádzať do jedného vreca s nezmyslami typu Elvis žije. Sú dve možnosti. Buď sú to hlupáci, ktorí nerozmýšľajú, nekriticky zhltnú všetky informácie, ktoré sú im podsúvané a neutvoria si vlastný názor, pretože to nedokážu. Druhá možnosť je, že si to isté myslia o nás…

Chcú nám iba dobre…

Preklad z nemčiny a výroba titulkov ďurino december 2010. Zdroj. Ak sa vám to páčilo, prispejte. A šírte to ďalej.

Nemám už síl odstraňovať drobné preklepy v titulkoch, nenechajte sa teda odradiť skomoleným priezviskom Roberta Steina hneď na začiatku titulkov 🙂

10 rokov po útokoch

Dodatok 16.9.2011
Nebudem robiť nové články na tému štátneho terorizmu USA 11.9.2001, ale pod tlakom nezmyslov, ktoré sú v súčasnosti zverejňované v médiách, iba dopĺňam dve výborné prednášky, jednu v nemčine, opäť od Roberta Steina, ktorú predniesol na Kongress für Grenzwissen 2011 v Saarbrückene dňa 9.6.2011 pod názvom Nuked into reality, kde už zapracoval aj  informácie od Chalezova (pozri tu), a a jednu v angličtine, prednáša historik Daniele Genser na akademickej pôde v Bazileji 1. septembra 2011, prednáška má názov Ten years after 9/11.

A ešte jeden starší výborný dokument z roku 2006, anglicky s českými titulkami:

http://www.youtube.com/watch?v=tvtxM4ZwMO0

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.8/5 (40 votes cast)
Megarituál 9/11, 4.8 out of 5 based on 40 ratings

71 komentárov Megarituál 9/11

  • filip

    Takéto dokumenty sa u nás nikdy neodvysielajú.Teda bude o nich vedieť opäť len úzka internetová komunita.
    Ak by sme čisto hypoteticky pripustili možnosť,že sa odvysiela v tv,čo by nasledovalo?
    Hneď by nasadili mienkotvorcov a tí by klamstvami v krátkom čase dosiahli,že 90 percent ľudí by nevedelo čo si má myslieť.Okrem toho je to pre plebs stará , uzavretá záležitosť,z ktorej nevedia vyvodiť súvislosti s dnešným dianím vo svete.
    Zhruba pred štyrmi rokmi dala rakúska ORF v hlavnom vysielacom čase dokument 911 Mystery Demolition.Aj napriek tomu,nemožno povedať,že by viac Rakúšanov,ako Slovákov vedelo kto je naozaj za týmito útokmi.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.3/5 (3 votes cast)
    • John Doe

      Uzka…? Uzka? UZKA?! Internet bohuzial uz davno nie je miesto, kde by sa nasla _UZKA_ skupina ludi. Je to plne NORPs, BFUs, etc. ktori sa daju oznacit slusne ako n00bz, alebo newfags. Je mi to vcelku luto z viacerych dovodov. Ale informacie sa siria celkom dobre. Ma to vsak hacik:

      Informacie aj ked pravdive mozu v istom kontexte posobit matuco, pripadne nedoverihodne. Je to sucastou umenia propagandy. /toto nie je utok na obsah tejto stranky, kedze som este nevenoval dost casu, aby som si to presiel/ Preto by som rad tymto vsetkych varoval pred informaciami: Mat ich je istotne prospesne, ale vybrat a urcit, ktore su spravne a ktore nie, je pomerne narocna cinnost. Mate k dispozicii kvantum zdrojov a je velmi dolezite byt opatrny comu budete verit a comu nie, inak sa Vam moze stat, ze pojdete priblizne spravnym smerom a z nicoho nic skoncite v slepej ulicke.

      Vzdelavajte sa, naucte sa posudzovat informacie, aby ste s nimi mohli pracovat a aby bolo obtiaznejsie pouzivat ich na to, aby Vas niekto zmiatol.

      Suhlasim s tym, ze tato problematika je zaujimava, no nie je az tak dolezita, ako si dnes hromada ludi mysli. Po svete sa deju vacsie svinstva… vsade. Len ak budete vzdelani /nielen _informovani_… to nestaci na validaciu informacii…/ budete schopni vytvorit si spravny usudok na na jeho zaklade podniknut spravne kroky.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 2.8/5 (4 votes cast)
  • ďurino

    Čo je na tom desivé, že na tom spolupracovali štátne organizácie…

    Napríklad ten úrad, ktorý záchranárom povedal The Air is safe to breath, pričom to bolo rádioaktívne zamorené. Je mi ľúto nielen tie obete, ktoré tam obetovali v prospech zlatého teľaťa, ale aj tých záchranárov a psíkov.

    Skutočne, nemám iných slov ako “Darebácke USA”…

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
  • ďurino

    Pre tých, kto by si chceli PODROBNE pozrieť techniky falšovania záberov lietadiel a vypočuť argumentácie Roberta Steina, uvádzam linku na prvý diel zo 42 častí na YT, pod názvom 911 Entschlüsselt (nemecky).

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
  • Bílej jezdec

    USA nechcú zničiť arabi, lebo sú ich spojenci. USA chcú ovládnuť negri. Majú sociálne dávky ako u nás cigáni. To tiež nikdy nebude v televízii. Cigánov a negrov sa každý bojí.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • ďurino

    Už sa našiel znalec, ktorý zmietol celú túto prednášku pod obraz 🙂

    Citujem z jeho príspevku k článku v diskusii jedného z denníkov, na ktoré poukazujem už vo svojom článku vyššie: „…zrezané nosníky: za tie veru nie je zodpovedný vymyslený termit ale robotníci odstraňujúci trosky : … rezali ich pod 45 st. uhlom aby kontrolovali ich pád, tie nosníky vážia desiatky až stovky ton… …toto bola jedna z prvých vyvrátených vecí, tento blud už prestali používať všetci najväčší zástancovia konšpirácií…, Jednoducho pán z tvojho videa je idiot…“

    K tomu len toľko:
    1. Táto fotografia vznikla niekoľko hodín po páde dvojičiek. Ale spratávanie trosiek začalo až mnoho dní po demolácii. Na fotografii sa mi nezdá, že by to boli robotníci, skôr mi to pripadajú byť požiarnici. Takže prinajmenšom tento šikmý rez nerobili robotníci aby, citujem: „kontrolovali ich pád“.

    2. Videl som mnoho železných traverz rozrezaných autogénom. Ale NIKDY som nevidel kov vytečený z rezu na dĺžku možno aj 15 cm (tak to odhadujem, podľa postavy požiarnika). Plameň autogénu pôsobí bodovo a teplota vedľa rezu ihneď chladne. Z rezu robeného autogénom sa normálne nikdy nevyvalí toľko tekutého kovu. To je môj laický pohľad na vec, nie som zvárač 🙂

    možno je idiot niekto iný…

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.2/5 (5 votes cast)
    • Dave

      ďurino: Ja som autorom toho príspevku a stojím si za ním. A nepíšeš pravdu:

      fotografia vznikla POČAS odstraňovania trosiek asi týžden-dva po páde WTC, tu je väčší pohľad http://www.911truth.dk/first/img/wtcCutColumnLarge.jpg v pozadí môžeš vidieť robotníka. Zástancovia konšpirácií ukazujú len jej zmenšenú verziu kde sú vidieť len požiarnici. Tu máš ďaľší záber http://www.debunking911.com/anglecut2.jpg požiarnici spolupracovali s odpratávacími čatami, táto fotografia je z októbra a ako vidíš stále sú tam aj požiarnici.

      A dobre si prezri tieto fotografie:

      http://www.debunking911.com/cut.jpg
      http://www.debunking911.com/cut2.jpg
      ttp://www.debunking911.com/cut3.jpg

      Nosníky boli rezane oxyacetylenovýcmi horákmi s teplotou 3500 st. Celzia (teplota tavenia ocele je 2x menšia) rezanie týmto typom horáku je veľmi rýchle a vznikajú po ňom cákance roztavenej ocele presne tak ako vidíš na fotografiách.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
      • ďurino

        Ahoj Dave: OK, ako potom vysvetlíš na fotografii, na ktorú poukazuješ, že niektoré nosníky sú odrezané kolmo a bez vytečeného železa (presne takto si predstavujem horákom odrezaný nosník) a niektoré sú odrezané šikmo, s vytečeným železom?

        A mimochodom, nazvať niekoho idiotom, len preto že má iný názor, je úbohé 🙂

        VN:F [1.9.22_1171]
        Rating: 2.3/5 (3 votes cast)
        • Dave

          no moment ja som ťa nenazval idiotom. Idiotom som nazval pána z videa ktorý klame ľuďom do očí (či je to zámer alebo nevedomosť je druhoradé).

          A k otázke:

          šikmo sa režú nosníky u ktorých je nevyhnutné kontrolovať ich pád na konkrétne miesto, tam kde to nie je potrebné je rez kolmejší aby sa ušetril čas. To, že niektoré nosníky majú viac cákancov roztavenej ocele záleží čisto od robotníka, aký silný plameň použil, čas a spôsob rezania. Takisto bolo používaných viacero typou horákov, aj propane/oxygenové s nižšou teplotou horenia.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 5.0/5 (4 votes cast)
          • ďurino

            Ja ani nevravím osebe. Opakujem, je to úbohé.

            K tvojim argumentom. Takže na niektoré kolmé nosníky stačil ako uvádzaš “propane/oxygen” horák, na druhé ROVNAKO SILNÉ a KOLMÉ zasa použili silnejšie “oxyacetylové” horáky, zrejme každý rezal tým čo nafasoval…

            Pozri si (podľa postavy robotníka), v akej výške je ten rez spravený, zrejme ten chudák robotník celý čas varil nad hlavou. Ten rez je príliš vysoko.

            Nemá to hlavu a pätu, také odstraňovanie trosiek…

            Ešte jedna vec ma práve napadla, ktorá u spomínaného šikmého rezu hovorí skôr v prospech reznej nálože, ako v prospech práce robotníka:
            Z tých horákov prúdi zmes plynov pod dosť silným tlakom. Plameň kov zohreje a prúdiaca zmes prakticky vytlačí dostatočne roztavené železo von z rezu v smere prúdenia plynu. Podľa obrázku to však vyzerá, ako keby dotyčný varil zvnútra von, či nie?

            No, ja si myslím, že nielen pán Stein, ale ani mnohí iní nie sme idioti, jednoducho máme iný názor na vec. A na strane demolácie stojí aj fyzika a jej zákony…

            VN:F [1.9.22_1171]
            Rating: 1.0/5 (2 votes cast)
          • Dave

            ďurino 15:16 : mne zase príde úbohé klamať ľudí…

            A nemaj obavu, tí ľudia presne vedeli čo robia a prečo to tak robia a na rezanie nosníkov v určitej výške používali rôzne plošiny ako je to tu http://www.debunking911.com/cut.jpg . A ten kto videl ako horí termit a akú spúšt po sebe zanecháva tomu je z fotografií okamžite jasné, že toto je práca horákov a nie termitu, navyše na jeho prerezenia by si ho potreboval desiatky kg. Ak niečo nemá hlavu a pätu tak sú to teórie o termite.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
  • ďurino

    Dave, použitie termitu nie je teória. Jeho prítomnosť bola dokázaná chemickými analýzami. Takže to nie je teória.

    O kontrolovanom páde odrezaných nosníkov šikmým rezom som nepočul, pripúšťam že to frajeri vedia spraviť aj so železom, ako drevorubač so stromom, ale také niečo by mohlo fungovať iba s pekne zvislým nosníkom, ak vôbec. Ale tie torzá nosníkov v troskách boli všetko len nie rovné. Mali vychýlené ťažisko. Vieš si predstaviť borca, ako reže niekoľko desiatok ton ťažký nosník nad hlavou, ktorý je pokrútený po deštrukcii, ako chladnokrvne spraví šikmý rez a donúti tak desiatky ton pokrúteného železa spadnúť správnym smerom? Ja nie.

    Nehnevaj sa, nepresvedčil si ma.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (2 votes cast)
    • Dave

      – žiadny termit sa nenašiel, našli sa reziduá, chemické látky ktoré mohli indikovať použitie termitu (i keď aj v tom je háčik http://www.911myths.com/html/traces_of_thermate_at_the_wtc.html ), čo však zástancovia konšpirácií nepovedia, je, že všetký tieto látky obsahuje každá výšková budova sama o sebe… opakujem : žiadny termit sa nenašiel.
      – to, že si nepočul o šikmom kontrolovanom rezaní nosníkov je smutné pretože táto metóda je bežná (nič v zlom)
      – a žiaľ popieraš evidentné – robotníci rezali nosníky pod uhlom, to snáď popierať nechceš, takže reči o tom “prečo” sú druhoradé, oni najlepšie vedeli prečo to tak robia.
      – nehnevám sa.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
      • Guevara

        Drahy Dave
        Prekvapenie. Termit sa nasiel. Nanotermit. Nielen produkty exotermickej reakcie, ktorymi ako iste vies su miniaturne gulocky zeleza a prach oxidu hliniteho {toto vsetko je zdokumentovane i odborne na vedeckej urovni vid Niels Harrit] ale aj nezreagovany termit, ktoreho zakladom je zmes oxidu zeleziteho a hlinikoveho prasku v zmesi vytvorenej v stechiometrickom pomere, aby bol efekt optimalny. Reziduum = zvysok. Tvoja definicia vycucana z prstu je zavadzajuca {citujem latky ktore mohli indikovat pouzitie termitu].
        Prepac ale mna neoklames svojimi nezmyslami.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
        • filip

          Frontoví idioti,ako Dave a spol,majú jednotnú a neuveriteľne účinnú stratégiu: klamať,klamať a klamať s takou drzosťou,že to až vyráža dych.Je to tisícročiami overená taktika ich predkov,vyšľachtená k dokonalosti.
          Len takýto tvor dokáže predložiť záber,na ktorom vidieť len dym z rakety odpálenej na Pentagon a tvrdiť,že tam vidí lietadlo a ešte k tomu rozozná jeho farby.
          Ako bonbonik dodá,že ostatné zábery,z viac ako sedemdesiatich kamier neboli ukázané,lebo mierili inde.Preto sa FBI tak poponáhľala s ich konfiškovaním…

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 4.2/5 (5 votes cast)
          • ďurino

            Priatelia, neriešme Daveho a spol., na všetko aj tak povie lož, je to inak, pán nemá pravdu, klamstvo, zavádzanie… Škoda energie. Nevie, čo si z toho má zobrať, vidí inú realitu, tú svoju. Inú neprijme.

            VN:F [1.9.22_1171]
            Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
  • filip

    Dave- Z akých dôvodov došlo k dokonalému pádu budovy WTC7?

    Prečo neuvolnia zábery všetkých bezpečnostných kamier z okolia pentagonu na ktorých je ten “boeing” ?

    Prečo pre “naše slobodné” médiá existuje len oficiálna verzia?Ako je možné dosiahnuť taký konsenzus,že všetky prinášajú rovnaký pohľad a čo nie je v súlade s oficiálnymi verziami, rovnako všetky ignorujú?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Dave

      k WTC7 : môžeme diskutovať o tom čo vieme :
      – 10:28 pád WTC1 – úlomky z WTC1 poškodili WTC7 na niekoľkých miestach, najvážnejšie poškodenie sa nachádzalo v strede južnej steny do 18th poschodia
      – došlo k porušeniu niekoľkých nosníkov a narušeniu statiky
      – začali vznikat prvé požiare
      – protipožiarny systém nefungoval správne a nepodarilo sa ho spustiť
      – požiare sa rozšírili na poschodia : 6–10, 13–14, 19–22 a 29–30
      – o 14:00 (skoro po 3,5 hodinách požiaru) sa objavila vypuklina na konštrukcii medzi 10 a 13 poschodím
      – jednalo sa o varovný znak zlyhávania konštrukcie. Požiarnici taktiež počuli zvuky vznikajúce namáhaním nosníkov
      – preto o 15:30 dáva šéf požiarnikov rozkaz na opustenie budovy, pre obavy z jej nestability
      – požiare pokračujú – o 17:20 (po 7-hodinovom požiare) zlyháva konštrukcia vo východnej časti budovy, Penthouse sa prepadáva nadol
      – zlyháva celá vnútorná konštrukcia na východne strane, záťaž sa prenáša na zbytok nosníkov
      – tie váhu 174 m budovy nemôžu udržať a nasleduje celkový kolaps WTC7
      – proces od iniciácie kolapsu, cez zrútenie vnútornej konštrukcie po jej pád na zem trval cca 14 sekúnd.

      Pentagon a kamery:
      – lietadlo 757 zachytili 2 kamery a zábery boli zverejnené : http://www.youtube.com/watch?v=Gd_zUFm_1Xs (čas od 6:22)
      – záznam je nekvalitný a rozmazaný ale ukazuje znaky lietadiel American Airlines : biela špičkam modrý trup, biele motory atď.
      – to, že v okolí Pentagonu je xx kamier je pravda, otázkou je kam kamery mierili, ktorú oblasť pod akým zorným uhlom zachytávali, aké prekážky im stáli vo výhľade.
      – pokiaľ ďalšie kamery zachytili 757 (čo neviem ani ja ale ani TY) a záznam sa nezverejnil tak o dôvodoch rád nechám špekulovať zástancov konšpirácii.
      – v konečnom dôsledku však kamerové záznami ani nie sú potrebné, keďže dôkazov o náraze 757 AA77 je dosť aj bez lepších kamerových záznamov.
      – mimochodom som veľmi rád, že sa útok na WTC 1 a 2 neodohral v noci a mohol byť zachytený na kamerách, som totiž presvedčený že by to skončilo teóriami o riadených strelách, bezpilotných lietadlách a iných bludoch presne ako u Pentagonu.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 2.6/5 (5 votes cast)
      • filip

        Dave-Je naozaj dobre ,že sa to neodohralo v noci.Takto si teraz môžeme pozrieť tie “živé vstupy” ešte raz a porovnať.Najlepšie to vidieť v dokumente September Clues http://www.youtube.com/watch?v=Er2256TUlno&feature=player_embedded

        A čo ten jednotný pohľad médií Dave?

        Inak zabudol si dôležitý dôkaz- vypadnutý moslimský pas,pri náraze lietadla.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
        • Dave

          – v prvom prípade nerozumiem o čom hovoríš, píš prosím konkrétne a k veci. Poslal si mi odkaz na video kde jeho autori majú evidentný problém s geometriou a očami. Môžem vysvetliť neskôr.
          – pasy: boli nájdené pasy, preukazy, osobné veci, batožina, všetko z unesených lietadliel… 2 bloky od WTC2 boli nájdene horľavé časti sedačiek patriace lietadlu 767, ak prežili pasy a batožina iných cestujúcich neexistuje jediný dôvod prečo by sa nemohol nájsť aj pas jedného z únoscov.

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  • ďurino

    Dave, pas jedného z takzvaných únoscov sa vraj našiel priamo v troskách WTC, neviem či WTC1 či 2, ale vraj priamo v troskách. Tak to jednotne podali médiá. Samotné budovy boli rozprášené po celom NY, ale pas sa zachoval…

    Nie je ti už toto podozrivé? Že keď ide o to, komu to našiť, tak sa nájde neporušený dôkaz, ktorý akoby zázrakom prežil?

    Odhliadnuc od toho, že dopravné lietadlo NEMOHLO naraziť do WTC rýchlosťou, ktorú vypočítali zo sfalšovaných záberov?

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
  • Dave

    – nie pas bol nájdený prílušníkmi NYPD spolu s inými dôkazmi na ulici a pred kolapsom južnej veže.
    – rýchlosti 430 a 510 knots samozrejme nevypočítali zo žiadnych údajne zfalšovaných záberov (čo je sám o sebe nezmysel) ale z radarových dát. Štúdia od NTSB je k dispozícii tu (pdf) http://www.911myths.com/images/c/c1/Radar_Data_Impact_Speed_Study–AA11%2C_UA175.pdf

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    • filip

      Dave-Máš naozaj prehľad a super zrak ,ak na tom videu vidíš lietadlo naraziť do pentagonu. K tomu koordinovanému postoju všetkých demokratických médií sa nevyjadríš?

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
    • ďurino

      Z videozáznamu sa dá vypočítať rýchlosť, ak vieš snímaciu frekvenciu a máš referenčné body na zábere. Takže to nie je nezmysel.

      OK, skúsme počítať: 1 uzol = 1,85 km/h

      430 knots je asi 795 km/h
      510 knots je asi 943 km/h

      Dopravné lietadlá nedokážu letieť tak rýchlo vo výške 100-200 metrov (vysoká hustota vzduchu)… Oprav ma Dave, ak sa mýlim

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
    • hledající a nalézající

      … a nejmenuje se v Kubrickově filmu ten pán taky Dave? :-))) … tak teď se přiznejte za čí stranu kopete!

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
      • Dave

        samozrejme že rýchlosť lietadla sa dá vypočítať z videa ty si však napísal niečo iné, citujem : “dopravné lietadlo NEMOHLO naraziť do WTC rýchlosťou, ktorú vypočítali zo sfalšovaných záberov” – inými slovami napísal si, že ktosi vyrátal rýchlosť lietadla zo zfalšovaných záberov, na to som ja reagoval, že je to nezmysel keďže rýchlosť bola meraná z radarových dát odborníkmi z NTSB.

        Keď sme pred asi 2 rokmi dozadu odhadovali jeho rýchlosť z videjí, konkrétne UAL175, vychádzala nám okolo 505 knots. Nájdi si kvalitný záznam v ktorom letí najlepšie kolmo na kameru a skús počítať. Dôležité je nájsť kvalitný záznam a správne určiť vzdialenosti.

        Takisto nezabúdaj, že lietadlo KLESALO rýchlosťou 6000 stôp za minútu, čo bolo zásadné k dosiahnutiu tejto rýchlosti ! Či už sa to niekomu páči alebo nie UAL175 skutočne dosiahol rýchloť okolo 510 knots.

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • ďurino

    Kdesi na internete je záznam aj z telefonického rozhovoru, kde si u výrobcu Boeing overujú, či dopravné lietadlo porovnateľnej veľkosti dokáže letieť tak vysokou rýchlosťou pri zemi. Potvrdil to aj samotný výrobca lietadiel, že to vo výške 100 – 200 metrov nie je možné.

    R. Stein sa rozprával z viacerými pilotmi, ktorí mu to skoro všetci potvrdili. V tej výške to nie je možné! Tak teraz neviem, uvádzaš ma do rozpakov, komu veriť, či Boeingu a pilotom, alebo tebe…

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
  • filip

    Pozoruhodná je aj konštrukcia boeingu,keď sa mu raz sklopia krídla ku trupu a spraví do budovy päť metrovú dierku. A v inom prípade krídla vysekajú otvor do oceľovej budovy.
    Darmo ,Amerika je právom nazývaná krajinou “neobmedzených možností”…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
    • Dave

      ďurino: áno, tomu sa hovorí kalkulácie, odhady, špekulácie … na videách a radaroch je však zachytená realita, kde 767 letí rýchlosťou nad 500 knots bez toho aby sa poďla teórií rozpadalo na kúsky. Jednoducho nemôžete povyšovať odhady nad reálne dôkazy.

      filip: diera ktorú vytvoril Beoeing 757 v stene Pentagonu nemala 5 m ale cca 23 m http://911research.wtc7.net/pentagon/analysis/damage/docs/compmix2.jpg A čo sa týka nárazu do WTC 1 a 2, treba si uvedomiť 3 veci : išlo o lietadlo typu 767, čo je omnoho väčší stroj ako 757 ktorý narazil do Pentagonu. Za druhé, štrukturálna pevnosť, železobetónovej budovy Pentagonu je väčšia ako bol obvodový plášt budov WTC. A do tretice, pozri si fotografiu diery ktorú zanechal 767 vo WTC http://img255.imageshack.us/img255/698/911wtc1hole28ux.jpg – vpravo hore sú 3 nosníky ktoré krídlo nerozseklo, sú začmudené a poškodené ale v celku, vľavo dolu je dokonca 8 ! nosníkov síce porušených ale nerozseknutých ! tu je graf : čierne čiarky označujú nerozseknuté nosníky, červené body rozpätia krídel. Takže tak ako u Pentagnu tak aj u WTC nedokázalo lietadlo urobiť dieru o veľkosti svojho rozpätia, pretože krídla sa smerom ku koncom zužujú a sú štruktúrálne slabé. Priatelia toto nie je konšpirácia ale obyčajná fyzika.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 4.0/5 (4 votes cast)
      • Dave

        graf: http://img166.imageshack.us/img166/9840/wtc16qi.jpg

        VA:F [1.9.22_1171]
        Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
      • ďurino

        Dave, vychádzaš z nesprávnych predpokladov, pretože všetky záznamy lietadiel na videách sú fake. Správu NTSB neviem ako mám interpretovať, pretože do celej akcie sú zapojené aj US štátne organizácie a protivzdušná obrana, prinajmenšom jej velenie. Ak tam boli lietadla a prekĺzli jej, za to mali padať hlavy. Nepadali… domysli si prečo. Prečo by teda nemohla byť sfalšovaná aj táto správa…

        Lietadlá sú podvod. Gravitačný kolaps je podvod. Ten pán, ktorého si nazval idiotom to pekne vysvetľuje, pričom zďaleka nie je tak motivovaný ako vláda US a sionistickí majitelia komplexu. Možno by si si mal vypočuť prednášku ešte raz.

        Nejdem v tejto diskusii pokračovať, pretože ty jednoducho tie argumenty neprijímaš. vyťahuješ fotografie, o ktorých nikto nevie kedy a za akých okolností boli spravené a považuješ ich za dôkaz. Filip ti tiež jasne vysvetlil, že do diery v Pentagone sa lietadlo jednoducho nezmestí…

        Lietadlo nepreletí cez celú budovu s neporušeným hrotom. Ani nemôže.
        Lietadlo neletí rýchlosťou 900 km/h v 200 metrovej výške bez konštrukčného poškodenia. Ani nemôže.
        Hliníkové krídla nedokážu prerezať oceľové nosníky použité vo WTC.
        Je tam neskutočne veľa vecí, ktoré podľa oficiálneho vysvetlenia nesedia. Sedia však podľa tzv. konšpiračného pohľadu, vrátane cui bono.

        Mojou úlohou nie je ťa presvedčiť. Preložil som jeden z mnohých pohľadov na celú udalosť, ktorý vysvetľuje všetky nelogické a nevysvetlené aspekty správy o (ne)vyšetrení. Ak to neprijímaš, nechaj tak, drž sa iných zdrojov, ver čomu chceš.

        Jednoducho ma naštvalo tvoje zhodnotenie prednášajúceho, že je idiot.

        Nakoniec ten Elvis možno naozaj žije… 🙂

        VN:F [1.9.22_1171]
        Rating: 2.3/5 (3 votes cast)
        • Dave

          ďurino: nehnevaj sa ale pokiaľ napíšeš, všetky záznamy lietadiel na videách sú fake (čo je samozrejme prvotriedny nezmysel) tak v tom prípade skutočne nemá zmysel v diskusii pokračovať. Nech si každý urobí vlasntý obrázok.

          – záberov lietadiel sú stovky, nielenže by musela byť každá jedna televízia zapletená do konšpirácie (čo je teda skutočne úsmevné) ale takisto každý jeden človek ktorý vlastnou kamerou natočil náraz 767 do WTC takisto musel byť zapletený v konšpirácii a to už nie je úsmevné ale zrelé na liečbu (nič v zlom)
          – lietadlo dokáže letieť 900 km/h v 200 m výške, videl si to 11. septembra 2001, dovtedy sa jednalo iba o dohady.
          – hliníkové krídla samozrejme dokážu preraziť nosníky. To je akoby si hovoril, že obe diery v budovách WTC ktorých su tísíce fotografií a videli ich tisíce svedkov sú fake 🙂 nehnevaj sa ale to už je trochu moc.
          – to video som zhliadol celé, ten človek nevie o čom hovorí, klame a zavádza…

          VA:F [1.9.22_1171]
          Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
          • hledající a nalézající

            … na rozdíl od Vás, já zlu “věřím”. Oni nám sdělí své úmysly, své plány a jedou. Už tisíciletí to není jinak. … MOC! … a cesta k ní … proč si dělat iluze, lépe je se snažit, aby nás vír “malstromu” nestáhl dolů. … opravdu tam ty děti hláskují ty slova? Jak “úžasně” temné. Bojovníci za Pravdu za 11/9/2001 však mnohdy neví, že elity “surfují” i na našich energiích. My vysíláme neustále energie a ty se slévají v tok stejného druhu. Vznikají centra a uschopnění jedinci z nich čerpají a naplňují své temné choutky. … tyto události MUSÍ člověk naplno prožít, jak to jen dokáže, aby se v něm zrodil nejhlubší možný stud, který jej ještě může z této zkázy zachránit. Stud z poznání, ano, z toho, jak člověk pozná to své odklonění od skutečného člověka, každý jedinec zadlužen Majiteli.

            VA:F [1.9.22_1171]
            Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • jumep

    ten clovek – predpokladam ze zamerne vynechal kopu videi a pouzil len to co mu pasovalo do jeho teorie
    jedna vec je pravda
    druha vec je oficialna sprava
    tretia vec su tieto konspiracne teorie, musim povedat ze tato z nich je najpodivnejsia

    vzhliadol som, pobavil sa … ale to je tak vsetko … tento pan vie dobre oblbovat …

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • jumep

    jo a este jedna drobnost

    pan vo videu pouzil zaberi z BRAINIACu, co je anglicky (podla mna nie moc vtipny) humoristicko “vedecky” serial …
    a osobne, ako ten uzasny serial poznam, v tom aute nebol motor (to ale nemozem tvrdit a hladat sa mi ten diel isto nechce) – vypovedna hodnota 0

    skor ma zaraza ze zatial sa nenasiel nikto kto by v malo nasimuloval situaciu wtc a potvrdil alebo vyvratil nutnost naloze

    + pan vo videu ani neuvazuje o tom ze lietadlo bolo z hliniku, budova ma hlinikovy ram, zelezobetonovu konstrukciu, rozvody vody …
    horiaci kerozin z lietadla vo velkom mnozstve + tieto kovy a mame na svete vzorky termitu

    + ta budova sa rozpadla smerom dovnutra, lebo to horelo znutra, kam sa asi rozlialo to letecke palivo ked von ziadne nevytieklo a vieme ze boli obe lietadla plne (aha, zabudol som .. ziadne lietadla tam neboli … sakra)

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Dave

      a to ani zďaleka nie je všetko :

      – hovorí že WTC padali voľným pádom – je to lož, padali 15 a 19 sekúnd, voľný pád 417 m budov WTC1a2 by trval 9,2 sekundy.
      – hovorí, že z budovy vytekal prúd roztavenej ocele – nezmysel, žiadna roztečená oceľ sa nenašla, našli sa roztavené materiály a kovy s nižšou teplotou tavenia ktorej sú v budove tony http://www.debunking911.com/moltensteel.htm
      – hovorí, že pred pádom došlo k explózii po celom obvode pláštu – lož, sprievodným javom každej explózie je zvuk výbuchu, pád wtc ale prebiehal bez jediného zvuku explózie : video: http://www.youtube.com/watch?v=FOGI33HsiCc keby došlo k výbuchu po celom obvode tak výbuch by bol počuť na kilometre po celom Manhattane. Porovnajte to s videom riadenej domolácie : http://www.youtube.com/watch?v=KwjjZliIV68 (zapnite si zvuk!)
      – hovorí, že u jadra zostali iba mikroskopické zostaky 🙂 – lož, nosníky sa zdeformovali, polámali a bolo ich nutne rezať horákmi a odvážať, to čo sa rozdrvilo na malé čiastočky bol betón na ktorý samozrejme pôsobila enormná kinetická energia padajúceho bloku budovy.
      – hovorí,že XX ton vážiace úlomky dopadli 100 a viac metrov od wtc vplyvom explózie – takisto lož, k tomu aby ste vytrhli z budovy 100 ton vážiaci blok nosníkov a dodali mu taký impulz aby dopadol 100m ďaleko od budovy by ste potrebovali desiatky kg plastickej trhaviny a výbuch by bol znovu počuť KILOMETRE od budovy.
      – hovorí, že urezané nosníky na fotografiách sú dôsledkom použitia termitu 🙂 – lož, rezali ich robotníci asi 2 týždne po páde budovy http://www.debunking911.com/cut.jpg http://www.debunking911.com/cut2.jpg http://www.debunking911.com/cut3.jpg
      – hovorí, že najväčšíe otrasy zachytené seizmografom (2 stupne R. st) sú dôsledkom explózie ! – absolútny nezmysel, výbuch ktorý spôsobí otrasy 2 stupne richterov stupnice by musel byť tak silný že tlaková vlna by porozbíjala okná všetkým budovám okolo, ľuďom by praskali ušné bubienky a explóziu by bolo znovu počuť na kilometre od budovy, nič také sa ale nedialo : znovu : http://www.youtube.com/watch?v=FOGI33HsiCc
      – hovorí, že nosníky mali teplot 6800 st. C a vyparovali sa ! :))) – lož, toto už sa nedá označiť inak ako scifi, o ničom takom neexistuje jeden jediný dôkaz.
      A keď začal hovoriť o použití jadrovej zbrane tak už bolo jasné o čo mu ide… je mi ľuto, že to musím povedať ale ten človek skutočne nevie čo hovorí.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
  • filip

    No,len keby sa im už podarilo poraziť tú zlú Alkajdu a bol opäť konečne pokoj a mier.Musíme im len držať palce,veď bojujú za naše dobro.
    Aj my máme demokraciu,tak sa môžeme spoľahnúť na “naše slobodné” médiá.Tie by nám predsa neklamali,tak je zbytočné niečo prehodnocovať.Aj keď je tých náhod na ešte uvažujúceho človeka priveľa…

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • MIL

    Každý vynesený fakt je cenný, lebo zlo je odhalené iba vtedy ak sa pomenuje!! Iba vtedy! Inak čerpá a živí sa z omylov a dohadov, vcelku správne to naznačil “hledajíci a nalézající”.
    Treba vážne a bdelo sledovať aj výroky politikov a verejne činných osôb, ktorí predkladajú svoje závery. Spomeňte si ako sa obhajovala lož pri útoku na Juhosláviu, na Irak, ako sa obhajujú všetky údery a tiež prípravy dnes na Irán. Len si spomeňte aj na manipuláciu z verejnosťou, ktorú nám tak sprosto predviedol Mikuláš Dzurinda! ,keď lživo označil lojálnosť prevažujúcej časti Slovákov na útok na Irak. Opak bol pravdou! Lož plná smradu “z trojmesačnej(!!!) invázie a zabezpečenia poriadku” bola cítiť vtedy všade a predsa … verejnosť mlčala. A naše slávne politické spektrum? Čo napríklad také KDH? Jediný nazval veci pravým menom iba jediný … občas rozpačitá nespokojnosť nejakého politika. Už sa ani nevie koho, taký veľký to bol odpor proti lži.

    Ďalšia z manipulatívnej taktiky je utajenie každého videozáznamu kde by bolo možno vzhliadnuť osobné strašné utrpenie postihnutých, ak sa aj uvedie von je tak podrobne prelustrovaný až je skoro bezvýznamný. Prečo asi? Treba k tomu niečo doložiť? Prečo sa dôsledne ukrýva skutočné osobné utrpenie jednotlivcov?

    Veď čo už je to za hovädo, ktoré svetu verejne vyhlási: “… trúfli si na silného, preto im ukážeme kto je Amerika … (z Bushovho prejavu)” alebo pred po útokom na Irak: “Operácia sa bude volať Des a hrôza”, slintal pred kamerami a zvrhlo sa bavil na tom ako padajú bomby na civilné ciele obytných budov. Ani jediný detailný záber osobného hrozného utrpenia ľudí, detí, mužov a žien, nikto nesmel vidieť hrôzy plynúce z amerických náletov rovnako zvrhlých vojakov, ktorí dobre ukrytí vo svojich kokpitoch zhadzovali bomby, na ktoré sa osobne podpisovali a tešili sa na ich ničivý účinok.
    Ale v médiách sa obhajovali udatní osloboditelia a utrpenie vojakov a ich rodín. Tak ako kedysi vietnamskí veteráni boli ovešaní odznakmi za statočnosť a Amerika im dodnes tlieska.

    K tomu snáď len poznámka: verím tomu, že aj v prípade Iraku bolo Zlo donútené poslúžiť pádu diktatúry v Iraku. Nesmú sa ale robiť povrchné uzávery. Zlo sa nikdy neprejaví ako Dobro, vždy len ako Zlo a to so všetkým a vo všetkom, čo v sebe nesie.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • filip

      Všetko zlo je dnes ľuďom podávané ako dobro.Či už ide o zákony oberajúce o slobodu,vakcíny,čipy,monitorovanie na každom kroku,zotročovanie atď.
      Zlo dosiahlo dokonalosť a všetko je nám robené na očiach.Problém je teda v počte ľudí,schopných rozoznávať medzi dobrom a zlom.
      Ako dieťa ma zaujala Šalamúnova formulácia žiadosti- “Daj mi srdce plné úsudku,aby som vedel rozoznávať medzi dobrom a zlom”.Vtedy som premýšľal,prečo chce od Boha takú jednoduchú vec.Veď každý predsa dokáže rozoznať,čo je dobré a čo zlé.
      Neskôr som pochopil,akú veľkú vec žiadal.Súdnosť je to najdôležitejšie.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • filip

    ďurino- Títo bojovníci za oficiálne podvrhy sú príliš inteligentní na to,aby naozaj verili tým bludom.Vedia kde je pravda,len musia odviesť svoj podiel špinavej roboty.
    Každý si vybral svoj podiel a musí si ho zaslúžiť.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • ďurino

      Tiež krútim hlavou nad tým, ako môžu tvrdiť také drísty pri pohľade na zjavne editované zábery lietadiel, helikoptér, pozadí, a ja neviem čoho ešte. Máš pravdu Filip, robia to úmyselne. Škoda času a energie na nich vôbec reagovať.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • Tony

      dave, zelenú kartu už máte istú….

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • MIL

    filip – zlo nemôže nikdy dosiahnuť dokonalosť, treba aj tu vážiť slová, lebo takéto podanie pojmov navádza na rezignáciu a bezmocnosť. Tak to ale nie je. Zlo sa iba maskuje a vďaka lenivosti ľudí dosiahlo síce vysokú úroveň maskovania, ale iba dočasne, kým nebude totálne rozpoznané a tým rozmetané. I s ľuďmi, ktorí sa ho držia. Tak ako píšeš nižšie – treba prísne rozoznávať.

    V celom vesmíre už pred desaťročiami nastal nový pohyb, ktorý všetko zrýchľuje, teda aj zlo je tým donútené k prejavu, ktorému nemôže už nadlho odolať. Je zúrivejšie a práve preto aj rýchlejšie (a ľahšie) rozpoznávané. V počiatku to bol pád Hitlera, neskôr diktatúry, komunizmus atď. Tiež sem patrí aj to, čo je na tejto stránke opisované.
    Tým som myslel aj to donútenie Zla, ktoré poslúžilo pádu režimu v Iraku.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • filip

      MIL-Asi som sa zle vyjadril.Systém zotročovania,teda aplikácie zla ,dosiahol dokonalosti.Bude rozmetaný,až keď sa naplní všetko,čo je predpovedané.
      “Keď malí aj veľkí,bohatí aj chudobní,prímu na svoju pravú ruku,alebo na čelo znamenie”…
      Až potom a nie prebudením ľudstva ,ale zásahom toho,od ktorého sa odvrátili.

      Pre nevidomosť väčšiny,nemajú v tomto svete na výber ani vidiaci.Tento rozsah zla, môže pôsobiť depresívne na tých,ktorí ho vidia,ale len vtedy ak na našu existenciu pozerajú len z ľudskej perspektívy a prehliadajú zámer Stvoriteľa.

      Aj napriek všadeprítomným služobníkom tohto systému,je povzbudzujúce stretávať ľudí s otvorenou mysľou a mať možnosť komunikácie.Zatiaľ.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • ďurino

    Priatelia, žiaľ som donútený ukončiť pridávanie komentárov k prednáške Megarituál 9/11, pretože začína byť útočná, agresívna. Posledné dva príspevky som zmazal, jednak nám sem niekto prekopíroval článok v cudzom jazyku, a druhý na to agresívne reagoval. Takže táto diskusia prestáva byť plodná.

    Dave: Stále si myslím si, že si si nepozrel celú prednášku. Ak áno, potom asi jednoducho niektoré fakty ignoruješ. Čo sa týka tvojho rozhorčenia nad “VŠETKY ZÁBERY”, mám na mysli samozrejme všetky tie zábery, kde vidíš veľké dopravné lietadlo pri WTC.

    Marťan: Ďakujem že si mi otvoril oči, táto problematika bola pre mňa nová… 🙂

    A ďakujem všetkým, ktorí prispeli do diskusie.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • ďurino

    Dúfam že horúca krv už vychladla…, Pokračujem diskusiu, len chcem poprosiť všetkých diskutujúcich, aby sa zdržali vulgarizmov. Ak si myslíte, že je potrebné v kopírovať do komentára nejaký text, nech nie je veľmi dlhý a hlavne nech je v slovenčine.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • romák

    Neviem kde to napísať, tak to hodím sem. Citujem z vašej stránky:

    Najskôr vás ignorujú, potom sa vám smejú, potom na vás útočia a nakoniec vyhráte. — Mahátma Gándhí

    Tam by som doplnil že nakoniec vás zabijú.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • lentak

    ten dym z odpalenej rakety na pentagon je konspiratorska uboha snaha…hned vedlajsia bezpecnostna kamera ziaden dym nezanamenala….jednalo sa o reflex od slnencnych lucov na optike kamery———-link s akoze dymom z rakety: http://www.youtube.com/watch?v=lsWZHKIg3Cs a pre porovnanie zaber z kamery o par metrov dalej, ktoru uz komentuje dalsi konspirator s inym komentarom…ale ziaden “zablesk rakety” tam uz nie je: http://www.youtube.com/watch?v=paWiZ2Y8fRg

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • espicek

    dave je policejní konfident nebo Illuminátská krysa a nebo v nejlepším je to proste zaslepenej blb. P.Lukeš olomouc

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • stan

    …..Dave je profesionálny pyndač a provokatér jednej našej štátnej firmy, ktorý to má v popise práce…..donekonečna opakovať zjavne pochybné a nevysvetlené okolnosti by obyčajný diskutér nedokázal…..z obsahu jeho príspevkov usudzujem, že posobí aj na iných stránkach pod inými menami…..pochybnosti, ktoré pramenia z nekvalifikovaných výsledkov vyšetrovania štátnych amerických orgánov sú označované za konšpirácie, pričom skutočnou konšpiráciou bude samotný skutok z 11. 9.; neviem kto je jeho autorom, ale budúcnosť si s tým poradí;
    …..nebudem ďaleko od pravdy, keď napíšem, že vaše napísané myšlienky k tejto otázke sú analyzované a ukladané
    kdesim pre kohosik a raz sa nám to môže vypomstiť…..a to sú naozajstné konšpirácie…..pripomínam, ako chytajú hakerov (práve keď sedia doma za PC a práve píšu!)…..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    • John Doe

      Hackerov chytajú preto, lebo precenili svoje sily. To nie je ani tak problematika toho, či je dobrý, alebo zlý. Bol neopatrný. /A ak niekoho chytia, lebo na verejnej sieti, ktorá musí byť monitorovaná, prehlásil niečo ako “nabúral sm sa tam a tam” tak to je potom script-kiddie a naviac idiot.

      VA:F [1.9.22_1171]
      Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • realista

    Nechte se lecit, clovece! Nalehave to potrebujete! ;)))

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • filip

    WTC7

    http://www.youtube.com/watch?v=r6lsmAcJZw8

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 2.0/5 (1 vote cast)
  • MIL

    K filipovmu videu:
    to, že museli budovy v preplnenom meste padnúť riadenou demoláciou dáva logiku. Keby tie mohutné veže padli inak, na stranu, spôsobili by ohromné spustošenie. V každej krízovej situácii sa uplatňujú okamžité riešenia a rozhodnutia, aby sa zabránilo najhoršiemu.
    Nezodpovedané sú ale otázky:
    1. “nastavujú” sa všeobecne tieto možnosti stavebným inžinierstvom pre prípadné zrútenie vopred? Mali by sa …
    2. alebo išlo o vopred pripravenú akciu s dodatočne nastavenou demoláciou? V tom prípade sa zrútenie pripravovalo.

    Prvý prípad by bol logický ale na ovládanie havárií takéhoto rozsahu by predsa museli byť zároveň aj vopred pripravené perfektné havarijné plány, ku ktorým by aj museli byť hasičským a záchranných tímom pripravené spôsoby ako ich v prípade kolapsu, napr. pri požiari, zemetrasení apod., realizovať. Toto neviem, hoci je mi jasné, že v krízach veľkého rozsahu sa robia nekompromisné rozhodnutia, ktoré ani zďaleka nepôsobia “humánne”, ak sa musia rýchlo zrealizovať, aby sa zabránilo ešte väčšej devastácii …

    Druhý prípad by sa zdal byť jednoduchší k pochopeniu toľkých nezrovnalostí okolo pádu dvojičiek a je aj oveľa pohodlnejšie urobiť teoretické vysvetlenia.

    Súhlasím, že by sa malo celé vyšetrovanie obnoviť a neprestať, kým sa nevyriešia všetky dôkazy a nevysvetlia nejasnosti, ale obávam sa, že tak havarijné opatrenia ako aj rozhodnutia krízových štábov podliehajú utajeniu vojenského stupňa a tam to zostane nepriestreľné. Ale ktovie, možno raz …

    Ak išlo ovšem o vedomé riadenie celej akcie, skôr či neskôr dôjde k odhaleniu. I keď sa mi nijako nechce uveriť, že by si to Američania naplánovali sami, skutočne nechce …

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Slav

    SilverStein – exkluzivny najomca dvojiciek z 15 milionov usd poistky vytlkol 7 miliard.

    Robert Stein – kto to je … ?

    … o com rozprava v zavere svojho vystupenia ?
    …” potrebujeme aby bola ustanovena nova vysetrovacia komisia.
    Pretoze iba vtedy bude mozne povedat:
    Mozeme vstupit do noveho sveta.”
    … vraj bude nadherny a mame mu otvorit dvere …?
    … komu? comu?
    .. NWO ?
    … v zavere
    …”dakujem vam ze som tu mohol vystupit” … je podakovanie nie publiku ale panom “murarom” …
    … ktori ho tym prijali do kruhu …

    … tak na ciu branku kope tento chlapik ?

    odkaz mladeho Steina je …
    …”Urobili sme to. Sme na to hrdi … Veci sa dali uz do pohybu … Nic nas nezastavi … kto sa nam nepodrobi, pred nami neskloni … toho zabijeme / vo vsetkych vyzanmoch tohoto pojmu /

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • Richard

    Iba pripájam na záver tejto megadebaty vyjadrenie, presnejšie povedané názor cca 1500 architektov, ktorí boli zasvätení do tohto “megarituálu”: http://www.youtube.com/watch?v=r6lsmAcJZw8

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • -eru-

    Tu su rozne videa strhnutia budov:
    http://www.youtube.com/watch?v=sK50So-yYRU
    http://www.youtube.com/watch?v=Lcb37yyHgT8

    staci si to porovnat s padmi dvojiciek, presne to iste

    taktiez ma zaraza, preco svedkovia hovorili o tom, ze poculi vybuchy

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  • spaniel

    Tak som si prečítal túto diskusiu a musím sa smiať. Jeden človek proti snáď desiatim a totálne Vás prevalcoval. Na všetko mal logickú odpoveď a vy ste len strácali argumenty. Vždy keď jeden odpadol, zaskočil druhý, ktorý tiež neobstál atd, dokiaľ nenačerpal sily zase ten prvý. A výsledok? Prerušená diskusia a urážky protivníka, nie argumenty.

    Chápem, že niektorí ludia majú takú povahu, veriť všetkým konšpiráciam, tak ako niektoré ženy veštkyniam či astrológii, ale toto bolo naozaj úsmevné. Takže hádam len, dobrá práca Dave.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
  • Tony

    Toto by som púštal v kuse v TV, ale pochybujem, že by to pomohlo, väčšina sa už dáno správa v zmysle troch opíc… http://www.popron.sk/fotocache/bigorig/613513.jpg

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>